اجرای طرح ویژه ارتقای رضایتمندی گردشگران خارجی از ارائه خدمات انتظامی

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

اجرای طرح ویژه ارتقای رضایتمندی گردشگران خارجی از ارائه خدمات انتظامی

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ویژه ارتقای رضایتمندی گردشگران خارجی در خصوص ارائه خدمات انتظامی به آنان خبر داد و گفت: این طرح در بلند مدت به افزایش مسافرت گردشگران و رونق صنعت گردشگری کشور کمک شایانی خواهد کرد.

سردار “مهدی معصوم بیگی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: براساس نظرسنجی های معتبر بین المللی، کشور ایران از نظر مناظر طبیعی رتبه پنجم و از نظر دارا بودن اماکن تاریخی رتبه دهم و از نظر امنیت یکی از عالی ترین سطوح امنیتی جهان را دارا است و همین امر باعث رشد سفر گردشگران خارجی به کشور ما شده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی اهمیت ویژه ای برای احساس امنیت در بین گردشگران خارجی قائل است، اظهار داشت: حجم بالای بازدید گردشگران خارجی از اماکن تاریخی و دیدنی استان اصفهان حاکی از آن است که امروز ایران به یکی از گزینه های اول گردشگران جهان تبدیل شده و همین امر باعث شده توطئه رسانه های غربی برای نا امن جلوه دادن کشورما با شکست مواجه شود.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه غول های رسانه ای دنیا ما را مردمانی بد، خشن، تندخو و حامی تروریست معرفی می کنند، عنوان داشت: زمانی که یک گردشگر وارد ایران شده و با امنیت بالا، برخورد خوب پلیس، مهربانی و مهمان نوازی مردم مواجه می شود به تمام دروغ های این رسانه ها پی می برد و می تواند پیام رسان فرهنگ غنی ایران اسلامی به سایر نقاط جهان باشد.

وی مهمترین تاثیر سفر گردشگران خارجی به ایران را خنثی شدن پروژه ایران هراسی رسانه های غربی عنوان کرد و گفت: در این زمینه نیروی انتظامی می تواند نقش بسیار زیادی را ایفا کند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه از اجرای طرح علمی و تحقیقاتی تحت عنوان راهکارهای نوین ارتقای رضایتمندی گردشگران خارجی از خدمات انتظامی به آنان و حمایت امنیتی از گردشگران در دفتر تحقیقات کاربردی این فرماندهی خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این طرح امیدواریم بتوانیم میزان احساس امنیت در بین گردشگران خارجی را افزایش داده و زمینه سفر تعداد بیشتری از گردشگران و رونق هرچه بیشتر صنعت گردشگری کشور را فراهم آوریم.

سردار معصوم بیگی، در پایان از مسئولان و راهنمایان تورهای گردشگری نیز خواست که ارتباط نزدیکی با نیروی انتظامی داشته باشند و انتقاد یا پیشنهادهای خود و یا دیدگاه های گردشگران خارجی در خصوص عملکرد پلیس را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۷ و یا با حضور در ایستگاه پلیس گردشگری واقع در میدان امام (ره ) اصفهان اعلام و حتماً توصیه های پلیس در زمینه امنیت و احساس امنیت بیشتر گردشگران را مورد توجه قرار دهند.

دکمه بازگشت به بالا