افزایش ایستگاه های شهروندی ورزش در سال ۹۷

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

مسئول ایستگاه های صبحگاهی خبر داد:

افزایش ایستگاه های شهروندی ورزش در سال ۹۷

مسئول ایستگاه های صبحگاهی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از افزایش تعداد ایستگاه های شهروندی ورزش در سال ۹۷ خبر داد.

آرش ذاکری زاده با اعلام این خبر گفت: تعداد ایستگاه های ورزش شهروندی در سال ۹۶ به ۱۲۴ ایستگاه رسید و در سال ۹۷ با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان این تعداد به ۱۵۴ ایستگاه افزایش یافت.

وی با بیان اینکه ایستگاه های ورزش شهروندی در برخی از مناطق شهرداری اصفهان به وسایل و امکانات تازه ای مجهز شده است، گفت: چهار منطقه ۱۵،  ۸، ۷ و ۴ در سال ۹۷ با تعامل شهرداری مناطق تجهیز شده و وسایل جدیدی در اختیار آنها قرار گرفته که این امکانات بر اساس میزان تقاضای هر منطقه، فضای سبز موجود در آن و نحوه فعالیت هر کانون و مرکز اختصاص یافته است.

ذاکری زاده با بیان اینکه ۶۸ ایستگاه فعال ورزشی ویژه بانوان در شهر اصفهان وجود دارد، گفت: این مراکز که اغلب در مناطق حاشیه زاینده رود مشغول به فعالیت هستند، تاکنون با استقبال بسیار خوبی از سوی بانوان روبرو شده است.

مسئول ایستگاه های صبحگاهی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ایستگاه های ورزش شهروندی در دو نوبت صبح و عصر به ارائه خدمات به شهروندان می پردازند، اظهار کرد: هر یک از این مراکز دارای یک هیئت مدیره و اعضایی است که به تصمیم گیری و اجرای برنامه می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه های ورزش شهروندی معمولا بخشی از بودجه خود را با مشارکت شهروندان تامین می کنند که ضمن برگزاری برنامه های مختلف در مناسبت های مختلف به مرکزی برای تجمع و تعامل شهروندان هر منطقه تبدیل شده اند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا