اولین خط اتوبوسرانی محله دهنو افتتاح می شود

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

اولین خط اتوبوسرانی محله دهنو افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از افتتاح رسمی اولین خط اتوبوسرانی در محله شهید پرور دهنو خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علیرضا افتخاری گفت: به دنبال درخواست مکرر اهالی و بررسی به عمل آمده پس از سالها انتظار اولین خط اتوبوسرانی در محله دهنو با ۱۲ ایستگاه به طول رفت و برگشت ۶ کیلومتر افتتاح می شود.

وی اظهار کرد: این اقدام به منظور سرویس دهی مطلوب به شهروندان عزیز محله دهنو برنامه ریزی شده و امکان انتقال مسافران از مرکز درمانی دهنو تا خیابان امام خمینی را دارد.

وی در خصوص مسیر حرکت این اتوبوس ها گفت: ابتدای حرکت این خط از مرکز خدمات درمانی شهدای دهنو بوده و سپس از خیابان شهدا، مسجد جامع دهنو و خیابان ولی عصر گذر می کند، در نهایت در میدان استقلال توقف کرده و همین مسیر را بالعکس سرویس دهی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اضافه کرد: شهروندان می توانند پس از پیاده شدن در ایستگاه میدان استقلال برای عزیمت به میدان جمهوری اسلامی، خیابان آیت الله کاشانی، خیابان شهید بهشتی، پل فلزی، خیابان حکیم نظامی، خیابان دانشگاه، خیابان هزارجریب و پایانه صفه از خط ۳۴ بهره مند شوند.

وی با تاکید بر اقدامات صورت گرفته گفت: این خط با همکاری و همراهی شهرداری منطقه ۲ به سرانجام رسیده است.

افتخاری با بیان این که در راستای سیاست های توسعه متوازن امکانات شهری، ناوگان های نو باید در تمام شهر که قابلیت تردد ناوگان وجود دارد، سرویس دهی به شهروندان را انجام دهند، اذعان داشت: از این رو با برنامه ریزی های انجام شده و تعامل با بخش خصوصی و با بهره مندی از همه ظرفیت ها در راستای افزایش سطح خدمات و افتتاح خطوط جدید پیش خواهیم رفت و امیدواریم بتوانیم در مناطق مختلف شهر شاهد رضایت حداکثری شهروندان عزیز از امکانات اتوبوسرانی باشیم.

سرویس دهی به اهالی دهنو تا خیابان امام خمینی 

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان نیز گفت: برای اولین بار مسیر اتوبوسرانی در محله دهنو ایجاد شده و این خط به صورت رسمی این خط افتتاح می شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد کیهانی افزود: خط اتوبوسرانی ۵۶ به دنبال درخواست مکرر اهالی دهنو راه اندازی شده است چرا که این محله با بیش از ۱۷ هزار نفر جمعیت و با وجود تقدیم ۱۷۶ شهید به انقلاب، از محله های کم برخوردار محسوب می شود.

وی با بیان این که خط ۵۶ از مرکز خدمات درمانی دهنو تا میدان استقلال سرویس دهی می کند، تصریح کرد: این خط دارای ۱۲ ایستگاه است و امکان جابه جایی شهروندان تا خیابان امام خمینی (ره) را دارد.

مدیرمنطقه دو شهرداری اصفهان با بیان این که برای راه اندازی خط ۵۶ اقدامات متعددی انجام شده است، ادامه داد: اصلاح هندسی، آسفالت و لکه گیری و نصب ایستگاه از جمله این اقدامات بوده است تا رضایتمندی شهروندان این محله را به دنبال داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: به زودی در شهرک پرتو بختیار دشت، شهرک رسالت و شهرک کیان پارس نیز خطوط اتوبوسرانی راه اندازی شود.

 

دکمه بازگشت به بالا