اجرای بیش از ۲۰۰ دوره آموزشی ویژه صنایع و صنوف استان اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

 

رییس واحد آموزش در صنایع آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد:

اجرای بیش از ۲۰۰ دوره آموزشی ویژه صنایع و صنوف استان اصفهان

رییس واحد آموزش در صنایع آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از اجرای بیش از ۲۰۰ دوره آموزشی ویژه صنایع و صنوف استان اصفهان در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، ایرج توکلی رئیس آموزش در صنایع اداره کل در تکمیل این خبر گفت: در شش ماهه اول  سال جاری بالغ بر  ۵۴۹ هزار  و ۴۰۲ نفر- ساعت در قالب ۲۳۰ دوره آموزشی در صنایع و صنوف استان اصفهان اجرا گردیده است.

وی بیان داشت: این آموزش ها در بخش های خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی در ۲۰ رشته آموزشی از قبیل امور مالی و بازرگانی، فناوری اطلاعات، حمل و نقل ، مکانیک، عمران، تأسیسات، صنایع دستی و … و۱۹۰حرفه آموزشی به شاغلین بیش از ۲۲۰ واحد صنعتی و صنوف ارائه شده است که از این آموزشها  ۱۹۳ هزار و ۴۹۳ نفر- ساعت در بخش اصناف، ۳۳۲ هزار و ۴۷۶ نفر- ساعت در بخش صنایع، ۲۳ هزار و ۴۳۳ نفر ساعت در مراکز بین کارگاهی و جوار کارگاهی صنایع اجرا گردیده است. همچنین مجوز تاسیس ۴ مرکز جوار کارگاهی برای شرکتهای چینی زرین – مجتمع فولاد مبارکه – ذوب آهن و آجر نما چین  صادر گردیده که آماده افتتاح و بهره برداری می باشد

دکمه بازگشت به بالا