طی حکمی رئیس جدید حراست شرکت گاز استان اصفهان معرفی گردید

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

تودیع و معارفه رئیس حراست شرکت گاز استان اصفهان

طی حکمی رئیس جدید حراست شرکت گاز استان اصفهان معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان درمراسمی با حضور مدیرعامل، معاونین و برخی از روسای واحدهای ستادی شرکت از زحمات رضا سلمان منش رییس سابق حراست شرکت گاز استان اصفهان تقدیر و تشکر شد و مهدی نصر اصفهانی به عنوان رییس  جدید این سمت معرفی ومنصوب گردید.

دراین مراسم مهندس علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، ضمن ایراد نکاتی در خصوص عملکرد واحد حراست شرکت در سطح استان اصفهان از زحمات سلمان منش تشکر وقدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد: رییس جدید حراست بتواند در مسیر ایجاد آرامش و اعتماد حداکثری در سازمان  بیش از پیش گام بردارد.

مهندس علوی، بیان داشت: در سازمان های موفق صداقت حرف اول را می زند چراکه متضمن آرامش است و عدالت و رضایت را در پی خواهد داشت.

وی، با تاکید بر تقویت کارکردهای امنیتی و هدفمند کردن برنامه‌های حراست ابراز امیدواری کرد که با  مدیریت جدید کمافی السابق موضوع حراست و حفاظت از سرمایه های این شرکت در حوزه های مختلف اعم از نیروی انسانی، شبکه و تاسیسات گازرسانی، ایستگاه و… صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه برای ایجاد فضای آرام در محیط کاری لازم است کارکنان شرکت ، همکاری نزدیک با حراست داشته باشند و واحد حراست را امین خود بدانند، اظهار داشت: حراست یکی از بازوان مهم و پر دغدغه و پر فشار هر سازمانی است که بر اصل هماهنگی بین اعضا استوار است.

در ادامه، حاضرین در جلسه با اشاره به نقش مهمی که واحد حراست در ایجاد امنیت و آرامش ادارات گازرسانی در سطح استان ایفا می کنند بیان داشت: خوشبختانه در دوران تصدی آقای سلمان منش ایشان به نحو مطلوب وظایف محوله خود را به انجام رساندند که جادارد از زحمات ایشان تقدیر و تشکر نماییم .

همچنین، پس از ایراد سخنانی توسط روسای سابق وجدید حراست گاز استان اصفهان، متن حکم انتصاب نصر اصفهانی به عنوان رییس جدید حراست شرکت گاز استان اصفهان قرائت و اهداء گردید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا