برگزاری سومین جشنواره شعر ارسباران در اهر

ارک خبر- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر از برگزاری و انتشار فراخوان سومین جشنواره شعر ارسباران در اهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی مهدی زارعی در جمع خبرنگاران گفت: به همت معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان اهر سومین جشنواره شعر ارسباران همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در سه بخش شامل: بخش اول: آئینی- مذهبی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم. بخش دوم (بخش ویژه) : زیبائیهای ارسباران، شجاعت ارسباران و شهدای ارسباران و بخش سوم: شعر آزاد برگزار خواهد شد.

زارعی گفت: در این جشنواره هر شاعر حداکثر ۳ اثر به زبان های آذری و فارسی می تواند عرضه نمایند و آثار ارائه شده نباید در دیگر فراخوان ها شرکت داده شده و یا در مجموعه ای به چاپ رسیده باشد.

وی در ادامه افزود: به مناسبت گرامیداشت‌هفته دفاع مقدس‌با مشارکت‌ انجمن هنر عکاسی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان اهر نمایشگاه عکس طبیعت و زندگی عشایری و روستایی با آثاری از نگار فیروزی از ٢ الی ۵ مهر ماه ٩٧ از ساعت ٨ صبح الی ١۴ ظهر در ساختمان فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برای بازدید عموم علاقمندان دایر می باشد .

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره شعر ارسباران، شعرا می بایست آثار خود را تا تاریخ ۲۵ آبانماه ۱۳۹۷ به آدرس الکترونیکی m.arasbaran@chmail.ir ارسال نمایند و یا به معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان اهر واقع در پارک شیخ شهاب الدین اهری و یا کانون بسیج هنرمندان و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های منطقه ارسباران( اهر، کلیبر، خدآفرین، ورزقان، هوراند و هریس) تحویل نمایند، آیین اختتامیه نیز ۲۲ آذرماه ۱۳۹۷ و به نفرات نفرات برگزیده این جشنواره تندیس جشنواره، لوح افتخار و هدیه نقدی اهدا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا