۳۱ شهریور ماه آخرین مهلت ارسال فهرست حق بیمه است

ارک خبر- معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با اعلام اینکه ۳۱ شهریور ماه آخرین مهلت کارفرمایان برای ارسال فهرست حق بیمه است، گفت: با توجه به همزمانی تاسوعا و عاشورای حسینی با ایام پایانی شهریور ماه، خدمات الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی برای این منظور در دسترس خواهد بود.
۳۱ شهریور ماه آخرین مهلت ارسال فهرست حق بیمه است
به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، محمدحسن زدا اظهار داشت: در روزهای پایانی ماه جاری که با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مصادف شده است، خدمات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی از جمله ارسال فهرست و پرداخت حق بیمه توسط کارفرمایان به صورت غیرحضوری و با استفاده از خدمات الکترونیکی در دسترس خواهد بود.
وی افزود: پس از ایام تاسوعا و عاشورا و روز جمعه به عنوان تعطیل رسمی، روز شنبه ۳۱ شهریور ماه آخرین مهلت ارسال فهرست و پرداخت حق بیمه است. با توجه به تراکم بالای فعالیت واحدهای اجرایی سازمان تامین اجتماعی در اواخر هر ماه پیش بینی می کنیم در این روز نیز با ازدحام بیشتری در شعب تامین اجتماعی مواجه باشیم.
وی ادامه داد: بر همین اساس از کارفرمایان دعوت می شود که ارسال فهرست و پرداخت حق بیمه و همچنین سایر امور بیمه ای ماهیانه خود را در ماه جاری به آخرین روز ماه موکول نکنند و پیش از فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی نسبت به انجام امور بیمه ای خود به صورت غیرحضوری اقدام و در صورت نیاز به کارگزاری ها یا شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه کنند.
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: به منظور تسهیل خدمت رسانی به مخاطبان سازمان تامین اجتماعی، طی روزهای باقی مانده تا فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، واحدهای اجرایی و شعب سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور با حداکثر ظرفیت آماده خدمت رسانی هستند.
سازمان تامین اجتماعی با حدود ۴۲ میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر، ۱۸ نوع خدمت بیمه ای و درمانی به افراد زیرپوشش ارائه می دهد.
این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه ای و درمانی است و ۳۵۶ بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تامین می کند.
بخش بیمه ای تامین اجتماعی دارای ۴۸۰ شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه ای این سازمان از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارائه می شود. همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان تر مردم به خدمات تامین اجتماعی، شعب اقماری و کارگزاری های این سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب، مشغول فعالیت هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا