انشعابات غیرمجاز برق در تبریز جمع آوری می شود

ارک خبر- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از اجرای مفاد قانون مجازات انشعابات غیرمجاز خبر داد و اعلام کرد: تمامی انشعابات غیرمجاز برق توسط ماموران این شرکت جمع آوری می شود.
انشعابات غیرمجاز برق در تبریز جمع آوری می شود
عادل کاظمی روز شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای برقراری انشعابات قانونی و مجاز برای کلیه متقاضیان در حوزه جغرافیایی این شرکت آماده است، اما کلیه واحدهای تحت سرپرستی ماموریت یافته اند تا نسبت به جمع آوری هر گونه انشعاب غیرمجاز و رسیدگی به درخواست‌های تامین برق مورد نیاز متقاضیان و برقراری انشعاب به ویژه تبدیل انشعابات غیرمجاز به انشعابات مجاز در چارچوب قوانین اقدام کنند.
وی اظهار داشت: از سال گذشته دو هزار و ۹۹۴ انشعاب غیرمجاز از شبکه توزیع تبریز جمع آوری و تعداد ۴۷۰ مورد انشعاب غیرمجاز به انشعاب قانونی توسط این شرکت تبدیل شده است.
کاظمی ادامه داد: در سال جاری نیز دو هزار و ۶۳۰ مورد انشعاب غیرمجاز در حوزه عملیاتی شرکت توزیع برق تبریز گزارش شده است که پس از بررسی های لازم نسبت به جمع آوری و قطع یکهزار و ۴۰۰ مورد از آنها اقدام شد.
وی درباره انشعابات غیردایم نیز گفت: پارسال تعداد درخواست برقراری انشعاب غیردایم ۹ هزار و ۶۶۶ مورد بود که توسط واحدهای تابعه، درخواست‌ها ثبت و پس از بازدید محلی و مطابقت با مفاد قانونی مذکور نسبت به برقراری دو هزار و ۶۳۸ فقره از آنها اقدام گردید.
کاظمی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد درخواست برقراری انشعاب غیردایم ۴ هزار و ۵۵۵ مورد بود که از طریق واحد های تابعه ثبت و پس از بازدید از محل و مطابقت با مفاد قانونی مذکور نسبت به برقراری سه هزار و ۷۳۱ فقره انشعاب اقدام شد.
وی با تاکید بر ضرورت همکاری و همراهی کلیه شهروندان تبریزی در جهت پیشگیری و جمع آوری مصادیق استفاده های غیرمجاز از جریان برق شبکه، از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه استفاده غیرمجاز از شبکه، موضوع را به سامانه ۱۲۱ اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا