برای نخستین بار در شهرستان خوروبیابانک اجرایی شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

برای نخستین بار در شهرستان خوروبیابانک اجرایی شد؛

 

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان خوروبیابانک گفت: برای نخستین بار دستگاه‌های رسوب‌شکن مغناطیسی در ۱۴ نقطه از خیابان‌های روستای مهرجان از توابع خوروبیابانک نصب شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، مهندس علی اصغر دهقانی با اشاره به اجرای طرح نصب دستگاه‌های رسوب شکن مغناطیسی طی یک هفته در خیابان‌های روستای مهرجان، اظهار داشت: با نصب این دستگاه‌ها از غلظت رسوب آب شرب این روستا که باعث گرفتگی لوله‌های شبکه، خط انتقال و همچنین گرفتگی کنتورهای اندازه‌گیری مشترکان شده بود در تمام نقاط روستا جلوگیری خواهد شد.
وی افزود: پس از تشخیص بالا بودن رسوب آب شرب در روستای مهرجان با پیگیری‌های به عمل آمده و عقد قرارداد با شرکت تولیدکننده برای نخستین بار ۱۴ دستگاه رسوب‌شکن مغناطیسی خریداری و در خیابان‌های این روستا نصب شد.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان خوروبیابانک با اشاره به جمعیت ۶۲۴ نفری در روستای مهرجان، بیان کرد: با نصب این دستگاه‌های رسوب‌شکن تعداد ۲۲۴ خانوار از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند خواهند شد.
وی گفت: پروژه نصب سیستم رسوب‌شکن مغناطیسی برای نخستین بار در تأسیسات آبرسانی روستای مهرجان از توابع شهرستان خورو بیابانک با هدف ارتقای کیفیت آب آشامیدنی، جلوگیری از رسوب املاح محلول در آب و خطوط انتقال و توزیع اجرایی شده است.
دهقانی افزود: با استفاده گسترده از سیستم رسوب‌شکن مغناطیسی در مجتمع‌های آبرسانی روستایی دارای آب سخت، می‌توان سالانه از صرف هزینه‌های زیادی برای شستشو و تعویض خطوط انتقال و توزیع جلوگیری کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا