آیین تجلیل ازمنصورگلناری فعال عرصه رسانه ای اصفهان برگزار شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

آیین تجلیل ازمنصورگلناری فعال عرصه رسانه ای اصفهان برگزار شد

مراسم تجلیل از سه دهه فعالیت رسانه ای «منصور گلناری» مدیر سابق خانه مطبوعات استان اصفهان و از فعالان حوزه‌ ارتباطات و رسانه برگزار شد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازایرنا:در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران استان اصفهان برگزار شد از شخصیت گلناری به عنوان یکی از فعالان و عاشقان عرصه اطلاع رسانی این استان تجلیل شد.
رئیس ستاد برگزاری این مراسم طی سخنانی گفت: کار خبرنگاری همواره با دلهره و اضطراب و فشار عصبی همراه است، به همین دلیل قانونگذار، حرفه خبرنگاری را جزو مشاغل سخت و زیان آور برشمرده است اما منصور گلناری توانسته با آرامش و متانت خاص خود بر این شرایط فائق آید.
صادق هادی افزود: نقطه عطف موفقیت گلناری در این عرصه بویژه در مدت بیش از ۲۰ سال راهبری خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان و دوام و قوام این تشکل را باید در روحیه مصمم، خستگی ناپذیر و توام با آرامش او جستجو کرد.
وی با بیان اینکه گلناری مرد همیشه آرام دنیای رسانه است گفت: بیشتر اهالی رسانه اذعان دارند که گذشت، ایثار و تعهد مثال زدنی وی شمع خانه مطبوعات را در ۲ دهه گذشته روشن نگاه داشت و منشاء خدمات و برکاتی برای همه اهالی رسانه در استان اصفهان بود.
در ادامه این مراسم منصور گلناری گفت: اهالی فرهنگ و رسانه بطور معمول زندگی مسؤلانه و عاشقانه ای را برای خود انتخاب می کنند.
وی افزود: فقط عشق به کار و مردم جامعه می تواند خبرنگاران و اهالی رسانه را با شرایط سخت در این حرفه که آینده ای از نظر عقلی برای آن متصور نیست، نگه دارد.
مدیر سابق خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم، افزود: اینگونه برنامه ها نه به عنوان مصداق آن بلکه برای نفس کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
در ادامه این مراسم، کتاب ‘آیین آیینه دار’ با موضوع گذری بر عملکرد ۲۲ ساله( از سال ۱۳۷۳تا ۱۳۹۵ ) مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با حضور جمعی از مسؤولان فرهنگی و نیز خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری های استان اصفهان طی آیینی رونمایی شد.
این کتاب به پاس تجلیل از خدمات ۲۲ ساله منصور گلناری در خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان و بیش از سه دهه فعالیت رسانه ای وی، چاپ و رونمایی شد.

دکمه بازگشت به بالا