چراغ اول عید قربان امسال روشن شد/ اهدای ۲۱۱ میلیون تومان گوشت گرم به مددجویان کمیته امداد توسط خیر نائینی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد

چراغ اول عید قربان امسال روشن شد/ اهدای ۲۱۱ میلیون تومان گوشت گرم به مددجویان کمیته امداد توسط خیر نائینی

چراغ اول عید قربان امسال را یکی از خیران نائینی با اهدای هزار و ۵۱۰ بسته گوشت گرم سه کیلوگرمی به ارزشی بیش از ۲۱۱ میلیون تومان، روشن کرد.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گزارشی از روند مشارکت خیران در عید قربان امسال ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه نقش این نهاد در کمک‌رسانی به نیازمندان، نقش واسطه بین مردم با مردم است، گفت: خیران و مردم نیکوکار سراسر استان با اعتماد ویژه‌ای که به این نهاد دارند کمک‌های خود در مناسبت‌های مختلف را برای توزیع در میان همشهریان نیازمند خود در اختیار کمیته امداد اصفهان قرار می‌دهند.

متین پور به استقبال خوب نیکوکاران از برنامه این نهاد برای جمع‌آوری و توزیع نذورات و قربانی در عید قربان اشاره کرد و گفت: چراغ اول عید قربان امسال را یکی از خیران نائینی با اهدا هزار و ۵۱۰ بسته گوشت گرم به ارزشی بیش از ۲۱۱ میلیون تومان، روشن کرد.

وی بابیان اینکه در عید قربان سال جاری نیز برنامه‌های گسترده‌ای برای جذب و هدایت نذورات مردم توسط این نهاد اجرا می‌شود، گفت: ۱۰۶ پایگاه کمیته امداد اصفهان در سراسر استان آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردم در این عید سعید هستند.

متین پور افزود: به‌منظور تسهیل شرایط ذبح قربانی برای مردم شهر اصفهان شش مرکز توزیع و ذبح شرعی دام با مجوز سازمان دامپزشکی بر پا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به روش‌های غیرحضوری برای مشارکت در کمک به نیازمندان در عید قربان، گفت: مردم نیکوکار سراسر استان می‌توانند با شماره‌گیری #۱*۸۸۷۷* از تلفن همراه، تماس با شماره نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از کلیه خطوط ارتباطی و مراجعه به تارنمای www.emdad.ir یاری‌رسان همشهریان نیازمند خود باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا