استقبال کم نظیر اصفهانی ها از “شهر هرت”

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

استقبال کم نظیر اصفهانی ها از “شهر هرت”

نمایش کمدی و موزیکال شهر هرت با حضور هنرمند محبوب خاله خانوم به کارگردانی مشترک هادی کیانی و حسینعلی عمادی از سوی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در باغ نور به روی صحنه است.

حسینعلی عمادی دراین باره گفت: نمایش شهر هرت اجرایی دیگر از گروه هنری آیینه است که با ۴۰ شب اجرا در شهرستان خمینی شهر، بیش از چهل هزار نفر از مردم را به سالن نمایش کشاند.

وی افزود: این نمایش هشتمین اجرا با حضور شخصیت محبوب و دوست داشتنی خاله خانوم از سال ۱۳۷۸ تا کنون است که با استقبال بسیار چشمگیر مردم مواجه شده است. این شخصیت که یادگار فعالیت های فرهنگی و هنری من در سال های جبهه است، مورد توجه مردم قرار گرفته و در صدر شخصیت های نمایشی و محبوب کمدی کشور قرار دارد. همچنین خاله خانوم تا کنون دو بار در جشنواره های بین المللی شرکت داشته و مورد توجه مردم و داوران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نمایش شهر هرت با همکاری و مشورت چند تن از اساتید برجسته کشور تهیه شده، اظهار کرد: مشاوران هنری این نمایش دکتر محمود عزیزی و دکتر محمدحسین ناصروند هستند. همچنین استاد جواد انصافی، ضربی خوانی این نمایش و استاد اصغر فریدی ماسوله طراحی حرکات نمایشی را در این اثر بر عهده داشته اند.

عمادی با بیان اینکه نمایش شهر هرت از ژانر آیینی سنتی برخوردار است، گفت: این نمایش تا چهارم شهریور ماه در باغ نور به روی صحنه خواهد بود که هرچند احتمال تمدید این زمان نیز وجود دارد.

وی همچنین از استقبال چشمگیر مردم اصفهان از نمایش شهر هرت خبر داد و بیان کرد: از شب نخست اجرای نمایش شهر هرت، هر شب با سالنی مملو از جمعیت روبرو شده ایم و امیدواریم این استقبال تا شب پایانی اجرا برای ما و عوامل نمایش دلگرمی ایجاد کند.

گفتنی است؛ نمایش شهر هرت از ۱۱ مردادماه به روی صحنه رفته و تا ۴ شهریورماه در باغ نور پذیرای شهروندان اصفهان خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا