زلزله هشت ریشتری با آثارشوق و نشاط اجتماعی و فردی در هلال احمر استان اصفهان

پایگا ه خبری ارک خبر-اصفهان:

زلزله هشت ریشتری با آثارشوق و نشاط اجتماعی و فردی در هلال احمر استان اصفهان

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برگزاری برنامه های متنوع و متفاوت ویژه اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان سال جاری توسط این جمعیت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ حیدر علی خانبازی با بیان این خبر گفت : تابستان ۹۷ در سراسر پایگاههای اوقات فراغت جمعیت هلال احمر استان اصفهان همراه با برنامه های آموزشی ، فرهنگی و تربیتی در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان ، جوانان و نوجوانان  و جذب و نگهداری اعضا تابستان متفاوت تری بود .

وی در این زمینه تصریح کرد : برگزاری کلاسهای آموزشی  ، ورزشی ، هنری تا کارگاههای مهارتهای زندگی  ، خلاقیت  ، سواد عاطفی  ، سبک زندگی سالم ، پیشگیری از ایدز و اعتیاد و صرفه جویی در مصرف انرژی به ویژه آب و نیز برگزاری  اردوهای شهرستانی و بوم گردی تا اردوهای استانی طریق معرفت  و شرکت اعضا در اردوهای کشوری از جمله این برنامه ها می باشد .

خانبازی افزود : اجرای برنامه های بشردوستانه از جمله کاروان های نیکوکاری، بازدید از مراکز نگهداری از معلولین وسالمندان، اهدا اقلام مورد نیاز مراکز ، اهدا خون ، برپایی و بازدید از نمایشگاههای فرهنگی  و حضور تیم سحر در منطقه سیستان و بلوچستان و ارائه برنامه های فرهنگی بخش دیگری از برنامه های  اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان ۹۷ با عنوان تابستان هشت ریشتری بوده است .

وی در نهایت گرامیداشت مناسبتهای مذهبی همچون دهه کرامت، روز دختر و سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها را که با استقبال بسیار خوب جوانان و نوجوانان مواجه گردید از دیگر برنامه های این طرح عنوان کرد .

گفتنی است : برنامه های  اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تا پایان تابستان سال جاری در تمامی شعب و مراکز جمعیت هلال احمر سراسر استان ادامه خواهد داشت .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا