شرکت آبفا در راستای توسعه اشتغال اقدام به استخدام نیروی های واجد شرایط می نماید

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

معاون منابع انسانی وبهبود مدیریت شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان:

شرکت آبفا در راستای توسعه اشتغال اقدام به استخدام نیروی های واجد شرایط می نماید

معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت آب و فاضلاب  استان اصفهان پیرامون آزمون استخدامی سال ۹۷ گفت: براساس مجوز صادره از وزارت نیرو و  شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با توجه به پایان دوره خدمت برخی از کارکنان از طریق آزمون  افرادی که دارای  واجد شرایط  هستند استخدام می نماید.

مجتبی قبادیان افزود:شرکت آبفا استان اصفهان در راستای توسعه اشتغال و مطابق با برنامه پنج ساله مدیریت منابع انسانی نسبت به اخذ مجوز ۸۱ نفر نیروی انسانی در بخش های مختلف اقدام نمود.

وی افزود: با تایید شرکت مادر تخصصی حدود ۱۱ درصد نیروی های مورد تایید جهت جذب در شرکت های آب و فاضلاب مربوط به شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان است.

قبادیان با بیان اینکه متقاضیان باید دارای تخصص مورد نیاز در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان باشند تصریح کرد:با توجه به پست های سازمانی بلا تصدی و نیز بررسی نیاز سنجی در بخش های مختلف ،افراد مورد نیاز جهت جذب در شرکت باید دارای تخصص مورد نیاز باشند به گونه ایی که فارغ التحصیلان رشته های مهندسی عمران،مکانیک،شیمی،برق،کامپیوتر،حسابداری،مدیریت،علوم تربیتی،علوم اجتماعی،نقشه برداری ،روابط عمومی،علوم اقتصادی،مهندسی بهداشت محیط ،ایمنی فنی و غیره در مقاطع تحصیلی لیسانس ،فوق لیسانس و دکتری  می توانند در این آزمون شرکت نمایند .

معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اعلام کرد: تعدادکل نیروهای استخدامی در شرکتهای آب و فاضلاب در سطح کشور ۷۵۰ نفر است که از این میزان ۱۱درصد آن که ۸۱ نفر می باشد مربوط به آبفا استان اصفهان است.

معاون منابع انسانی وبهبود مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اعلام کرد: زمان ثبت نام آزمون در روز دوشنبه مورخ ۲۲/۵/۹۷ آغاز و در روز ۲۸/۵/۹۷ به پایان می رسد و برگزاری آزمون ۲۶/۷/۹۷ خواهد بود.

قبادیان عنوان کرد: آزمون توسط سازمان سنجش کشور برگزار می شود و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند و در آزمون استخدامی شرکت نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا