تجدید میثاق سبز پوشان نصف جهان با آرمان های شهدا

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

تجدید میثاق سبز پوشان نصف جهان با آرمان های شهدا

جمعی از مسئولین ، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و همچنین مسئولین شرکت ذوب آهن اصفهان ، سه شنبه ۹ مردادماه طی آیین ویژه ای با حضور در گلزار شهدای اصفهان  با آرمان های والای آن مجاهدان راه حق تجدید میثاق کردند.

مهندس بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن به نمایندگی از مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت و همچنین تعدادی از دیگر مسئولین این شرکت  ، سعید آذری مدیرعامل و دیگر مسئولین باشگاه و همچنین اعضای تیم فوتبال و کادر فنی ذوب آهن در آستانه آغاز هفته دوم لیگ برتر و پیکار با استقلال تهران ،  بر مزار شهدای اصفهان حضور یافتند و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه ای به زیارت قبور شهدا پرداختند.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در حاشیه این آیین گفت : حضور بر مزار شهدای والامقام به رسم هر ساله به منظور تجدید میثاق با بزرگوارانی است که برای حفظ کیان این مملکت ، از جان خود گذشتند و تا ابد اسطوره این سرزمین شدند .

وی شرایط باشگاه ذوب آهن را بسیار مطلوب ارزیابی نمود و ضمن قدردانی از مهندس یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن به جهت حمایت کامل از باشگاه ، گفت : امروز تمام بازیکنان ذوب آهن در این آیین حضور دارند تا با الهام از خون شهدا و به برکت حضور بر سر مزار این بزرگواران، بتوانند در ادامه لیگ برتر پرقدرت ظاهر شوند .

در این آیین که داریوش وکیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان نیز حضور داشت ، علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن طی سخنانی از مسئولین ، کادرفنی و بازیکنان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن به جهت اینکه این فصل لیگ برتر را با حضور بر مزار شهدای گرانقدر ذوب آهن آغاز نمودند قدردانی کرد و گفت : این مجتمع عظیم صنعتی نه تنها در تولید ، بلکه در مسئولیت های اجتماعی همواره پیشتاز بوده است . این پیشتازی در دوران دفاع مقدس کاملاً مشهود بود به گونه ای که ۱۴ هزار نیرو به جبهه های جنگ اعزام شدند . ۲۸۶ شهید و ۱۴۰۰ جانباز بیانگرجایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در این شرکت است و می توان این آمار را در کشور و حتی جهان در مقایسه با دیگر و احد های صنعتی ، بی همتا دانست .

در این مراسم سردار حسین رضایی از همرزمان سردار شهید حسین خرازی فرمانده لشگر ۱۴امام حسین(ع)اصفهان با بیان یاد و خاطره ایثار و شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و دلاور مردی شهید خرازی طی سخنانی گفت:شهید حاج حسین خرازی از یک خانواده مذهبی و ساده زیست در اصفهان به جبهه های حق علیه باطل رفت و با ایمان به خدا، رشادت،شجاعت و دلاورمردی در مقابل دشمنان اسلام و میهن مبارزه کرد و با وجود مجروحیت در جبهه از روحیه بسیارعالی برخوردار بود . این دلیرمرد با اداره کردن یک لشکرعظیم افتخارات زیادی را در دفاع مقدس رقم زد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا