اجرای طرح نشاط معنوی با استقبال مردم در امامزاده سیدداود(ع) خور و بیابانک

پایگا خبری ارک خبر-اصفهان:

اجرای طرح نشاط معنوی با استقبال مردم در امامزاده سیدداود(ع) خور و بیابانک

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خور و بیابانک گفت: کلاس های اوقات فراغت در قالب اجرای طرح نشاط معنوی با استقبال خوب مردم در جوار حرم مطهر امامزاده سید داود(ع) خور و بیابانک در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مجتبی بابایی اظهار داشت: امسال نیز همچون سال های گذشته براساس ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان با آغاز فصل تابستان و تعطیلات مدارس طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با رویکرد ترویج زندگی به سبک اسلامی و با محوریت بقاع متبرکه در جوار حرم مطهر امامزاده سیدداود(ع) در حال اجرا است.
وی در ادامه افزود: این کلاس ها شامل؛ مهارت زندگی، طب اسلامی، عروسک سازی، حفظ قرآن کریم، روخوانی قرآن برای بزرگسالان و کلاس های نقاشی و حفظ قرآن و روخوانی قران نیز ویژه کودکان و نوجوانان از ۱۶ تیر ماه آغاز شده و تا پایان مرداد ماه نیز این کلاس ها برپا است که با استقبال خوبی نیز از طرف مردم روبرو شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خور و بیابانک گفت: آستان مقدس امامزاده سید داود (علیه السلام) در شهرستان خوروبیابانک، بخش مرکزی، شهر خور و در میدان امام خمینی واقع شده است.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا