سرپرست جدید پست استان اصفهان معرفی شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

باحضور مهندس نجاری :

سرپرست جدید پست استان اصفهان معرفی شد

 

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل پیشین و سرپرست جدید پست استان اصفهان با حضور عضوهیئت مدیره و مدیرکل دفتر مدیر عامل برگزار شد،

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان ، همزمان با ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۷با حضور مهندس نجاری عضو هیات مدیره و مهندس جان بزرگی مدیر کل دفتر مدیر عامل ضمن تجلیل از خدمات ۳۰ساله دکتر سیدسعید رجالی مدیر کل سابق پست استان اصفهان که به افتخار بازنشستگی نایل گردیدند .مهندس حمید باقری طی حکمی از طرف معاون وزیر ، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی پست بعنوان سرپرست اداره کل پست استان اصفهان معرفی گردید .

مهندس نجاری بیان داشت : دکتر رجالی طی سی سال خدمت در اداره کل پست استان اصفهان خدمات قابل توجهی ارایه نمودکه در این ۶سال مدیریت ایشان بخشی از رهنمودها و برنامه های وی برای کل کشور ارایه میگردید .

عضو هیات مدیره اظهار داشت :پست استان اصفهان در سطح کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است که این جایگاه بخشی مرهون زحمات شما همکاران بوده است

مهندس نجاری در ادامه افزود : سرانه درآمد پست ایران نسبت به بازار جهانی پست حدود ۲۰ درصد می باشد ، پس بسیار پتانسیل افزایش ترافیک و درآمد  وجود دارد .

وی بیان داشت :ارایه خدمات و سرویس های پستی و حضور همکاران و مدیران در شرکت ملی پست جهت ارایه خدمات مطلوب و مورد نیاز جامعه می باشد .

 و ی بر رضایتمندی مردم با ارایه خدمات با کیفیت و توجه به سرویس های نوین و شتاب دهی درحوز ه های تجارت الکترونیک ، سیماک ، و GNAF  تاکید نمود .

مهندس نجاری افزود: ارتباط مدیریت با مجموعه سازمان یک ارتباط دو سویه است و انتظار مسئولین شرکت این است که از تمامی نیروها استفاده و با مجموعه ارتباط قوی و موثر برقرار گرددو جایگاه پست استان ارتقاء پیدا نماید ..

جان بزرگی مدیر کل دفتر مدیر عامل نیزضمن ابلاغ پیام تقدیر و تشکر مهندس نعمتی از تلاش ها و زحمات دکتر رجالی افزود شرکت ملی پست سرآمد شرکت های دولتی مجموعه وزارت ارتباطات می باشد .

وی استفاده از توان بانوان و جوانان خلاق، نوآور و دارای پشتوانه های علمی و عملی در امور مدیریتی را مورد تاکید قرار داد و این موضوع را از سیاست های مهم شرکت دانست .

وی به بحث آموزش نیز اشاره کرد و افزود: آموزش های تخصصی و مهارتی از دیگر مباحثی است که می بایست با جدیت دنبال شود.

باقری سرپرست جدید پست استان نیز طی سخنانی ضمن تشکر از مهندس نعمتی و سایر مسئولین شرکت اظهار داشت امیدوارم با کمک تمامی همکارن موجبات رشد و ترقی بیش از پیش پست استان را شاهد باشیم .

وی با تاکید بر همدلی ، همکاری و همفکری تمام همکاران و تلاش در جهت ارتقای جایگاه پست استان گفت: رسیدن  به هدف و برنامه های شرکت ملی پست با تعامل و همکاری تمامی کارکنان امکانپذیر است.

وی در خصوص برنامه های خود نیز اظهار داشت: اجرای قانون حقوق شهروندی و جلب رضایت  مشتری، تعامل با بخش خصوصی و  جذب حداکثری ترافیک پستی، گسترش و توسعه تجارت الکترونیک،پیگیری و گسترش پروژه های اقتصاد مقاومتی سیماک و GNAF در سطح استان اصفهان  ،تعامل و همفکری با کارکنان و  برنامه محوری و رعایت اصول اخلاقی از مهمترین این برنامه هاست.

مهندس نجاری در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های دکتررجالی مدیرکل پیشین پست استان اصفهان در مدت ۶سال مدیریت این استان که به افتخار بازنشستگی نایل گردید ، حکم انتصاب مهندس حمید باقری را  به عنوان سرپرست جدید این استان را به وی اعطا کرد.

مهندس باقری  پیش از این معاون امور پستی و معاون مالی و اداری ورییس ناحیه  پستی فیض اصفهان بوده است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا