مقام سوم دبیری تبریز در مسابقات لیگ برتر اسکواش کشور

ارک خبر- تیم دبیری تبریز مقام سوم مسابقه های لیگ برتر اسکواش کشور در یزد را به دست آورد.

مسابقات لیگ برتر اسکواش باشگاه‌های کشور در بخش مردان، در خانه اسکواش یزد با برتری تیم‌های کیش اسکواش، یزد الیور و دبیری تبریز پایان یافت.

این رقابت‌ها به مدت شش روز با حضور تیم‌های یزد الیور، اسکواش نوین یزد، دبیری تبریز، ملوان نیروی دریایی، مناطق نفت خیز جنوب، دکتر علی جعفری گیلان، اراک اسکواش و کیش اسکواش برگزار شد.

این مسابقه‌ها به صورت رفت و برگشت در چهار هفته به میزبانی استان ‎های یزد، تهران، گیلان و یزد برگزار و به تیم های اول تا سوم کاپ، مدال، حکم و جوایزی تقدیم شد.

همچنین در بخش بانوان نیز این مسابقه‌ها با حضور تیم های اراک اسکواش، دبیری تبریز، ماتریس یزد، شرکت ال. ام. ال اصفهان و ندای سلامتی و شادمانی گلستان به صورت رفت و برگشت در سه هفته در استان ‎‎های گلستان، تهران و یزد برگزار شد و در نهایت تیم‎‎های ندای سلامتی و شادمانی گلستان، ام. ال. ام تایتان اصفهان و ماتریس یزد در رده‎‎ های اول تا سوم قرار گرفتند.

کوهستان‌سوار آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی

محمد پورشریف، ملی‌پوش تبریزی تیم ملی کوهستان جهت حضور شایسته در بازی‌ها آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به همراه تیم ملی در اروپا به سر می برد.

در این اردو سه دوچرخه سوار حضور دارند که دو نفر آنها به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد. در این بین شانس پورشریفی کوهستان سوار آذربایجانی برای حضور در ترکیب تیم ملی بیشتر از سایرین است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا