آغاز مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

آغاز مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان اصفهان

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: آیین گشایش مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان اصفهان بعدازظهر روز سه شنبه ۲۶ تیر ماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، یحیی قاسمی  با اشاره به آغاز رقابت بیش از ۵۰۰ نفر در مرحله استانی چهلمین و یکمین  دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان‌ اصفهان اظهار داشت: آیین گشایش این مسابقات بعدازظهر روز سه شنبه ۲۶ تیر ماه  درسالن مطهری  دانشگاه آزاد خوراسگان  اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می شود که در این مراسم قائم مقام مدیر کل اوقاف اصفهان حسینی  و ستوده نیا مسئول کمیته داوران به ایراد سخنرانی پیرامون نحوی برگزاری این دوره از مسابقات می پردازند.
وی ادامه داد: این مسابقات در روز چهارشنبه و پنجشنبه ۲۷ و ۲۸ تیر ماه ادامه دارد و روز پنجشنبه ۲۸ تیر ماه با معرفی نفرات برتر هر رشته به کار خود پایان می دهد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: همچنین براساس سهمیه ای که توسط سازمان اوقاف اعلام می شود نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری این دوره از مسابقات اعزام می شوند.

َ

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا