عزم جدی پلیس برای مبارزه با دلالان و محتکران لاستیک

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان مطرح کرد :

عزم جدی  پلیس برای مبارزه با  دلالان و محتکران لاستیک

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به نقش دلالان در ایجاد فشار بر رانندگان  گفت: نیروی انتظامی ، دستگاه قضایی و مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای برای برخورد با دلالان حوزه حمل و نقل عزم جدی دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان اصفهان، سرهنگ حسین حسین زاده در همایش هم اندیشی و هماهنگی تشکل های صنفی حمل و نقل کالای استان اصفهان اظهار کرد : با توجه به اضافه بودن ناوگان حمل و نقل کالا نسبت به کالای موجود در کشور اگر ساز و کار مناسبی برای توزیع بار پیش بینی نشود، قطعا باعث ایجاد فساد خواهد شد .

وی از برخورد با سودجویان و محتکران لاستیک و قطعات خبر داد و افزود : متاسفانه برخی از صنایع با احتکار قطعاتی چون لاستیک در انبارها شرایط را برای رانندگان سخت کردندکه به شدت با آن ها برخورد می شود .

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به نقش دلالان در ایجاد فشار بر رانندگان  خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی ، دستگاه قضایی و مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای برای برخورد با دلالان حوزه حمل و نقل عزم جدی دارند و اجازه نخواهند داد حقی از رانندگان ضایع شود ، رانندگان نیز نباید به خاطر منافع شخصی متوسل به دلالها شوند .

سرهنگ حسین زاده افزود : باید سازوکار اداری مناسبی در صدور بارنامه ها در نظر گرفته شود تاکسی نتواند فعالیت غیر قانونی انجام دهد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه کارپردازهای شرکت های حمل نقل باید دارای لباس مشخص با اتیکت و سابقه کاری ثبت شده و بدون سوء سابقه باشند، افزود : ایستگاه پلیس را به صورت دائمی در پایانه امیر کبیر  ایجاد نموده و نظارت بیشتری بر فعالیت حمل و نقل خواهیم داشت .

سرهنگ حسین زاده از آموزش مکرر به نیروهای پلیس در نحوره برخورد با رانندگان خبر داد و گفت : از رانندگان می خواهیم نقطه نظرات خود را به نیروی انتظامی منعکس کنند  تا نسبت به انتقادات و پیشنهادات اقدامات لازم صورت پذیرد و در صورت لزوم با متخلفین برخورد شود.

وی در مورد اعتراض رانندگان به سامانه سپهتن خاطر نشان کرد : اعتراضی که رانندگان به سامانه سپهتن دارند مورد قبول نیست چرا که یکی از دغدغه های ما کاهش خطای انسانی در تصادفات است و سامانه سپهتن ابزاری است که رانندگان را مجبور به استراحت کافی در جاده ها می کند و راننده با شادابی بیشتری در جاده ها تردد خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا