پروژه یک ساله پیاده راه سازی چهارباغ، سه ماهه انجام می شود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان

 

به منظور جلب رضایت کسبه

پروژه یک ساله پیاده راه سازی چهارباغ، سه ماهه انجام می شود

 

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از پیاده راه سازی ضلع غربی چهارباغ تا شهریور ماه سال جاری و پیش از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهین شکرانی در حاشیه پاسخگویی به شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ گفت: کف‌سازی پیاده‌راه سازی ضلع غربی چهارباغ حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته است و تا شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با تاکید بر این که پیاده راه سازی چهارباغ عباسی قبل از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان انجام می شود، اذعان داشت: با توجه به این که چهارباغ محور برنامه ها و رویدادهای فرهنگی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان است قبل از برگزاری این جشنواره پیاده راه سازی چهارباغ انجام می شود تا فضای مناسبی در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیر منطقه یک با بیان این مطلب که پروژه پیاده راه سازی چهارباغ در چند جبهه کاری و در سه شیفت در حال اجراست، اظهار داشت: مدت اجرای این پروژه یک ساله است اما شهرداری این مهم را طی سه ماه به منظور جلب رضایت کسبه انجام می دهد.

وی اضافه کرد: بهسازی پیاده روهای ضلع غربی چهارباغ نیز حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان انقلاب تا آبان ماه به پایان می رسد.

شکرانی با اشاره به پروژه های عمرانی و خدماتی در منطقه یک در سال جاری عنوان کرد: احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان اردیبهشت حدفاصل خیابان‌های طالقانی تا میرداماد تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی احداث کلکتور شرقی- غربی حدفاصل پل وحید تا سی و سه پل و احداث منبع آب در پارک حاشیه زاینده رود را از دیگر پروژه های منطقه یک در سال جاری برشمرد و گفت: آسفالت معابر منطقه از جمله گذرهای فرعی و تعدادی از خیابان‌های اصلی و مناسب‌سازی تقاطع‌ خیابان های باب الرحمه، طالقانی و طیب، تکمیل خانه روغنی، بازسازی خانه شهید بهشتی و مناسب‌سازی تقاطع طیب به مسجد سید از دیگر پروژه های در حال اجرای منطقه یک است.

مدیر منطقه یک در بخش دیگر سخنانش سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ را برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و رفع مشکلات و معضلات شهری موثر دانست و ادامه داد: آبیاری درختان، سد معبر، آسفالت و نظافت از مواردی بود که طی تماس شهروندان با این سامانه مطرح شد که به طور حتم در اسرع وقت پیگیری می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا