پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه نمایشگاه جدید اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

یارمحمدیان خبر داد:

پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه نمایشگاه جدید اصفهان

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه نمایشگاه جدید بین المللی اصفهان ۴۰ درصد بوده و سالن اصلی آن تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

ارک خبربه نقل ازایمنا:علی یارمحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به روند ساخت نمایشگاه جدید اصفهان اظهار کرد: پیش از مدیریت هشت ماهه من این پروژه ۲۵ میلیارد تومان بدهی داشت که آن را تسویه کردیم، همچنین معوقات بانکی که بعضا مشمول جرایمی هم شده بود تسویه شد.

وی افزود: خوشبختانه پروژه‌ای که متوقف شده بود، در دست ساخت است و اگر سهامداران به تعهدات خود عمل کنند این پروژه به زودی به بهره برداری میرسد. در حال حاضر تمامی توجهات بر اتمام سالن اصلی است.

این مقام مسئول اضافه کرد: مناقصه‌های خوبی هم برای اجرای این پروژه منعقد شده است. درحال حاضر پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصدی به ۴۰ درصد رسیده است.

یارمحمدیان افزود: مناقصه پایپینگ با قرارداد یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی منعقد شده و در حال اجراست. همچنین عملیات اجرایی کف سازی نمایشگاه با هزینه دو میلیارد تومانی آغاز شده است.  عملیات اجرایی سقف سالن نمایشگاهی نیز شروع شده و تا دو الی سه ماه آینده تکمیل می‌شود.

وی اضافه کرد: سفت کاری ساختمان الکتریکال و مکانیکال هم در حال تکمیل است و تا دو ماه آینده مناقصات این پروژه‌ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان در خصوص زمان بهره برداری از سالن اصلی نمایشگاه گفت: در صورت اجرای تعهدات سهامداران سالن اصلی تا یک سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا