عینالی به یکی از مقاصد مهم گردشگری تبریز تبدیل شده است

ارک خبر- مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز گفت: با توجه به اقدامات اخیر انجام گرفته در گردشگاه عینالی این مجموعه به یکی از مقاصد مهم گردشگری تبریز تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، شمس الله فیروزیان با اشاره به دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی برای کارکنان این سازمان گفت: با توجه به حضور گردشگران خارجی در تفرجگاه عینالی و لزوم میزبانی شایسته از این گردشگران، برای اولین بار نسبت به ارائه‌ی دوره‌های آموزشی برای پرسنل این سازمان اقدام کرده‌ایم.

فیروزیان با تاکید بر رفتار و برخورد صحیح با گردشگران، گفت: گردشگران خارجی در صورت رضایتمندی، می‌توانند به عنوان سفیران تبلیغاتی آن مجموعه در کشورشان عمل کنند، از این رو باید از حضورشان به بهترین نحو استفاده کنیم که این امر مستلزم ارائه آموزش‎های کافی به کارکنان در راهنمایی بهتر و رفتار مناسب با گردشگران است.

وی با اشاره به اهمیت توجه بیش از پیش به صنعت گردشگری و سرمایه‌گذاری در این حوزه، افزود: حضور گردشگران خارج از استان و خارج از کشور در تفرجگاه موجب رونق و شکوفایی منطقه و در حقیقت موجب گردش مالی خواهد بود.

وی با بیان این‌که نیاز به سرمایه‌گذاری در این حوزه به شدت احساس می‌شود، تشریح کرد: توسعه صنعت گردشگری موجب رشد بخش خصوصی و توسعه ساختارهای زیربنایی، افزایش درآمد خانوارها، ایجاد اشتغال و در نهایت موجب افزایش تولید ناخالص ملی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا