۱۱۰ بیمار ایدز از بهزیستی آذربایجان شرقی خدمات می گیرند

ارک خبر- مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش همه جانبه این نهاد برای حمایت از بیماران گفت: ۱۱۰ بیمار مبتلا به ایدز در استان مورد حمایت این اداره کل می باشند.
۱۱۰ بیمار ایدز از بهزیستی آذربایجان شرقی خدمات می گیرند
محسن ارشد زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بیماران از طریق موسسه خیریه، تحت پوشش این اداره کل قرار دارند و خدمات آموزشی، مددکاری و کمک های مالی دریافت می کنند.
وی ادامه داد: این موسسه خیریه با هدف ارائه خدمات به بیماران مبتلا به ایدز و خانواده این افراد تشکیل شده است.
ارشد زاده با بیان اینکه پیش بینی می شود تعداد افراد مبتلا به این بیماری بیش از این آمار می باشد، گفت: اکثر این بیماران به دلیل آلودگی به مواد مخدر مبتلا به ایدز شده اند.
وی همچنین با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان افزود: در سال گذشته ۴۸هزار و ۵۸۳ نفر توسط این اورژانس پذیرش شدند.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی ادامه داد: در این مدت ۲۱۶ هزار و ۱۱۳ خدمت مختلف درمانی، حقوقی، روانشناسی، مددکاری، نگهداری و تلفنی به شهروندان ارائه شده است.
وی اضافه کرد: در این مدت همچنین چهار هزار و ۵۰۸ مورد خدمات مددکاری، ۲ هزار و ۸۶۹ مورد خدمات روانشناسی و ۷۰۹ مورد خدمات بهداشتی و درمانی از طریق بخش مداخله در بحران ارائه شده است.
ارشدزاده همچنین با اشاره به خدمات سیار این مرکز گفت: برای سه هزار و ۷۵ خدمات مددکاری، سه هزار و ۷۲ خدمات روانشناسی، ۴۴۸ خدمات بهداشتی و درمانی از طریق این بخش خدمات ارائه شده است.

دکمه بازگشت به بالا