هفته سرنوشت‌ساز پیش‌روی فوتبال تبریز

ارک خبر- هفته پیش‌رو، هفته سرنوشت‌سازی برای فوتبال تبریز و تیم‌های گسترش فولاد و ماشین‌سازی به حساب می‌آید.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، پس از خرید سهام باشگاه تراکتورسازی توسط محمدرضا زنوزی بحث‌های زیادی در مورد آینده دو باشگاه گسترش فولاد و ماشین‌سازی که تحت تملک وی بودند به وجود آمد.

بازگشت مالکیت ماشین‌سازی به کارخانه

اصلی‌ترین فرضیه‌ای که در این مورد وجود داشت، این بود که مالکیت باشگاه ماشین‎سازی به کارخانه برگردد و سپس تصمیم دیگری هم در مورد گسترش فولاد گرفته شود.

حالا با گذشت حدود یک ماه از خرید باشگاه تراکتورسازی توسط زنوزی، خبرها حکایت از این دارد که وی تصمیم نهایی خود را در این خصوص گرفته است. او می‌خواهد باشگاه ماشین‌سازی را به کارخانه واگذار کند و تمرکزش را روی تراکتورسازی بگذارد.

گسترش فولاد بلاتکلیف‌تر از همیشه

گسترش فولاد، دیگر تیم تحت تملک زنوزی هم این روزها وضعیت بلاتکلیفی دارد.

طبق قانون، یک فرد نمی‌تواند به صورت همزمان در یک لیگ مالک دو باشگاه باشد. به همین خاطر، زنوزی هم در فکر واگذاری باشگاه گسترش فولاد است.

ممکن است گسترش فولاد به بخش دیگری واگذار شود، اما در عین حال این امکان هم وجود دارد که فقط مالکیت این باشگاه تغییر کند.

هفته سرنوشت‌ساز پیش‌روی فوتبال تبریز

در حالی که گفته می‌شود هنوز چیزی در مورد آینده باشگاه گسترش فولاد مشخص نشده، اما این اتفاق قطعاً در هفته پیش‌رو خواهد افتاد.

قرار است تا پایان ماه جاری کارهای مربوط به انتقال سهام باشگاه ماشین‌سازی به این کارخانه انجام شود تا ماشین‌سازی دسته یکی رسماً از زیر نظر زنوزی در بیاید.

تا یکی دو روز اول تیرماه هم تصمیم نهایی در خصوص وضعیت تیم گسترش فولاد اتخاذ می‌شود تا در لیگ هجدهم مشکلی برای این تیم به وجود نیاید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا