تدارک شهرداری برای نشاط اجتماعی در تبریز

ارک خبر- شهردار کلانشهر تبریز با تاکید بر لزوم توجه به نشاط اجتماعی در برنامه های فرهنگی و اجتماعی اجرا شده در سطح شهر گفت: بر این اساس، ویژه برنامه های جشن های تابستانی شهرداری تبریز با برنامه های مفرح و متفاوت تر از سالیان گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش شهریار، مهندس ایرج شهین باهر شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه برنامه افطارلیق که هر شب توسط شهرداری منطقه ۵ به مناسبت ماه رمضان در بوستان توان باغمیشه برگزار می شد، اظهار داشت: با توجه اجرای موفقیت آمیز این برنامه در فضای باز با برنامه های مناسب و قابل توجه، می تواند الگوی مناسبی برای برگزاری جشن های تابستانی در تمام مناطق شهرداری قرار گیرد.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن عید فطر با تاکید بر اینکه شاد کردن مردم با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی جزو سیاست های شهرداری تبریز است یادآور شد: با توجه به رویداد تبریز ۲۰۱۸، برای مقوله نشاط اجتماعی، در بودجه امسال نگاه ویژه ای شده است.

شهردار تبریز عنوان کرد که جشن های تابستانی با برنامه های متفاوت نسبت به سالیان گذشته برگزار خواهد شد.

مهندس شهین باهر در ادامه سخنان خود با اشاره به آزادی ۹ زندانی در برنامه افطاریلق شهرداری منطقه ۵ اظهار داشت: مشارکت دادن شهروندان در کارهای خیر و عام المنفعه به ویژه برای آزادی زندانیان یک اقدام مثبت و ارزشمندی است که می تواند در برنامه های تابستانی مورد توجه مناطق دیگر هم قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ عید فطر که از ساعت ۱۹ روز جمعه در بوستان توان باغمیشه برگزار می شود از شهروندان تبریز خواست با پرداخت زکات فطریه خود با همکاری ستاد دیه و نهادهای مردمی خیریه، به آزادی زندانیان کمک کنند.

شهردار تبریز در پایان با پرداخت مبلغی به هدف آزادی دهمین زندانی غیرعمد از شهروندان خواست با مشارکت در این امر خیر، خانواده های چشم به راه را در این ایام عزیز خوشحال نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا