بازدید نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم اصفهان از پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای امدادگر ظفرقند اردستان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

بازدید نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم اصفهان از پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای امدادگر ظفرقند اردستان

 

نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم اصفهان از پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای امدادگر ظفرقند اردستان بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ در بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان ،حضرت آیت الله حاج سید یوسف طباطبائی نژاد، از پایگاه امداد و  نجات بین شهری  شهدای امدادگر ظفرقند اردستان بازدید و با امدادگران و نجاتگران این پایگاه دیدار کرد .

در این بازدید نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ضمن دیدار با امدادگران و نجاتگران مستقر در این پایگاه در جریان فعالیت های امدادی آنان قرار گرفت.

درادامه این بازدید مدیرشعبه شهرستان ضمن ارائه گزارش مبسوطی ازاقدامات انجام شده درسال ۹۶ و توان پاسخگویی شعبه شهرستان درمواجهه باانواع حوادث وسوانح مبتلابه شهرستان وظرفیت بالای داوطلبین واعضای جوانان داوطلب درارایه خدمات داوطلبانه و اجرا پروژه های محرومیت زدایی به نفع اقشارکم برخوردار اشاره کردند.

مدیرشعبه اردستان از ارایه آموزش های همگانی امدادوکمک های اولیه به شهروندان اشاره کرده و افزود درتلاشیم به شعارمحوری هرخانواده ایرانی یک نفر امدادگر جامه عمل بپوشانیم ودر این راستا به توفیق الهی موفقیت های خوبی داشتیم.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه معزز اصفهان درپایان این بازدید با ابرازخرسندی از اقدامات انجام شده، از مجموعه مدیریت، کارکنان ، نجاتگران ، جوانان و داوطلبان خیر اندیش جمعیت هلال احمر استان در این زمینه تقدیر و اظهار امیدواری کرد در ماه مبارک رمضان تلاشهای مخلصانه نیروهای خدوم هلال احمر به ویژه اجرای طرح مبارک همای رحمت مقبول درگاه حق تعالی قرار گیرد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا