اکادمی فرهنگی ورزشی بیلیارد شهر افتتاح شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

افتتاح اکادمی بیلیارد شهر
اکادمی فرهنگی ورزشی بیلیارد شهر افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان اصفهان ، اکادمی فرهنگی ورزشی بیلیارد شهر با حضور رئیس و دبیر فدراسیون به بهره برداری رسید .
هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ ، بیلیارد و بولس کشور گفت : در هشت سال گذشته رنکینگ جهانی کشورمان در رشته اسنوکر رتبه ۴۷ بوده و خوشبختانه طی سالهای اخیر در بخش آقایان در مقام دوم و در بخش بانوان در رتبه نهم رنکینگ جهانی قرار گرفته ایم .
اسکندری افزود : برای حفظ این رنکینگ و ارتقاء آن نیازمند راه اندازی باشگاه های مجهز و با کیفیتی همچون این اکادمی هستیم
ُسید مسعود داودی رئیس هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان اصفهان گفت :هدف از راه اندازی این مجموعه با میزهایی با استانداردهای جهانی ، ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزشکاران و ملی پوشان استان برای کسب مقامهای برتر ملی و جهانی و همچنین فضایی مناسب برای استعداد یابی است .
داودی افزود : با توجه به موقعیت جغرافیایی استان اصفهان و همچنین چشم انداز پیش روی هیات برای تجهیز و راه اندازی باشگاه های بیلیارد با سطح استاندارد جهانی ، این آمادگی وجود دارد که اصفهان در سالهای آتی میزبان مسابقات جهانی رشته های بیلیاردی باشد .
آکادمی فرهنگی ورزشی بیلیارد شهر با مساحت ۵۰۰ متر مربع با حمایت و مشارکت بخش خصوصی در خیابان شهدای صفه ، طبقه زیرین بولینگ پردیس راه اندازی شد

دکمه بازگشت به بالا