پومسه‌ روهای ایران نایب قهرمان آسیا شدند

ارک خبر- تیم‌ملی پومسه ایران در دو گروه مردان و زنان و با کسب چهار نشان طلا، ۲ نقره و هفت برنز در رقابت های پومسه قهرمانی آسیایی ویتنام بعد از کره جنوبی در سکوی نایب قهرمانی قاره کهن ایستاد.
پومسه‌ روهای ایران نایب قهرمان آسیا شدند
به گزارش روز جمعه ایرنا، پنجمین دوره رقابت های پومسه قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ از روز گذشته در سالن «پوتوا» شهر «هوشی مینه» آغاز شد و تیم های کره جنوبی، ایران و چین تایپه به ترتیب مقام های اول تا سومی این رقابت های را به خود اختصاص دادند.
تیم پومسه سه نفره مردان هم با ترکیب «علی سلمانی»، «اکبر فروزان» و «رحمت نظری» با نشان زرین بر سکوی نخست ایستاد و سلمانی هم در رده ‌سنی ۳۱ تا ۴۰ سال و «هدایت آریان فر» در رده سنی بالای ۶۵ سال ۲ نشان طلای انفرادی را تصاحب کردند.
همچنین تیم پومسه سه نفره زنان با ترکیب «آتوسا فرهمند»، «سونا رزاقی» و «سیده معصومه حسینی» موفق شد عنوان قهرمانی پنجمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب کند.
«آتوسا فرهمند» و « مرجان سلحشوری» هم در انفرادی نقره ای شد.
«کوروش بختیار»، « منصور خاندان»، «نادر خدامردی»، «سید حسین موسی نیا»، «فاطمه اسد پور»، «تیمی سه نفره زنان»، برنزی شد.
کوروش بختیار، امیررضا مهربان، علی سلمانی، اکبر فروزان، رحمت نظری، سیدحسین موسی نیا، نادر خدامرادی، منصور خاندان و هدایت آریان فر در بخش مردان و مرجان سلحشوری، آتوسا فرهمند پارسا، مهسا صادقی، فاطمه حسام، مرجان تاجی رستم آبادی، سونا رزاقی و سیده معصومه حسینی ترکیب تیم ملی زنان را در این رویداد بودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا