تکوندوکار میانه ای نایب قهرمان آسیا شد

ارک خبر- اصغر عزیزی تکواندوکار میانه ای با کسب سه برد و یک باخت به مقام نایب قهرمانی چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا دست یافت.
تکوندوکار میانه ای نایب قهرمان آسیا شد
به گزارش ایرنا، رقابت‌های قهرمانی آسیا پاراتکواندو از صبح امروز ۳ خرداد ماه با حضور ۱۲۰ هوگوپوش از ۲۸ کشور به میزبانی شهر ‘هوشیمینه’ ویتنام شروع شده و تیم‌ ملی کشورمان با ۱۰ نماینده در این مسابقات حضور دارد.
اصغر عزیزی تکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم در نخستین دیدار خود برابر مهدی بهرامی آذر دیگر نماینده کشورمان با نتیجه ۳۹ بر ۲۸ پیروز شد و سپس در دومین دیدار به مصاف تکواندوکار آمریکایی رفت و ۱۳ بر ۲ به برتری دست یافت.
این تکواندوکار میانه ای در سومین دیدار خود ۲۵ بر ۱۷ مقابل هوگوپوش روسی پیروز و راهی فینال شد. عزیزی در دیدار پایانی و در فینالی ایرانی نتیجه را در راند طلایی به حق شناس دیگر نماینده کشورمان واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی رسید.
وی سال گذشته در سومین دوره این مسابقات به مدال دست یافته بود و سال ۲۰۱۵ مدال برنز مسابقات جهانی پاراتکواندو را در ترکیه از آن خود کرد.
هدایت تیم ملی پاراتکواندو کشورمان را در این مسابقات پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی، مهدی احمدی به عنوان مربی و مسعود لشکری به عنوان سرپرست تیم بر عهده دارند.
با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو، هوگوپوشان سایر قاره‌ها مجاز به شرکت در این رقابت‌ها هستند و این در حالی است که امتیاز این مسابقات برای تکواندوکاران قاره آسیا G4 بوده و برای تکواندوکاران سایر قاره‌ها G2 خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا