تامین کالاهای اساسی ماه رمضان در آذربایجان شرقی

ارک خبر- معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی،با بیان اینکه قیمت کالاهای اساسی در استان افزایش نیافته است، گفت: کالاهای اساسی در استان در حد مطلوبی تامین می شود.
کالاهای اساسی در آذربایجان شرقی تامین استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی،در حاشیه بازدید از شرکت های پخش مواد غذایی اظهار داشت: متاسفانه هرساله در ابتدای ماه مبارک رمضان شایعاتی مبنی بر کمبود روغن، برنج و دیگر محصولات غذایی در جامعه رواج می یابد و امسال نیز شاهد طرح این مباحث نادرست در استان هستیم.

وی با تاکید بر اطمینان مردم مبنی بر تامین کامل کالاهای اساسی در سطح استان، گفت: نگرانی از بابت تامین کالاهای اساسی و غیر اساسی در استان وجود ندارد.

جهانگیری با انتقاد از رواج بحث های نادرست مبنی بر کمبود کالاهای اساسی، گفت: متاسفانه در بسیاری از موارد این مباحث از سوی افراد سود جویی که درصدد افزایش قیمت ها هستند مطرح می شود .

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بازدید انجام شده از انبارهای پخش استان اظهار کرد: تمامی انبارهای استان پر است و از نظر توزیع و پخش هیچ محدودیتی وجود ندارد.

۱۵۶شرکت پخش در حوزه توزیع مواد غذایی، مواد بهداشتی و دارویی در استان آذربایجان شرقی فعالند.

دکمه بازگشت به بالا