انهدام باند میلیاردی سارقان منازل در اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

انهدام باند میلیاردی سارقان منازل در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی وانهدام باندسارقان منزل وکشف ۲ میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ “ستار خسروی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل در شهر اصفهان،بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات مشخص شد ۲ سارق به بهانه جمع آوری ضایعات در کوچه ها و خیابان ها پرسه زنی و منازل خالی از سکنه را شناسایی و در فرصتی مناسب وارد منزل و اقدام به سرقت وجوه نقد، طلاها، مجسمه ها و نقره های گرانقیمت می کردند.

رئیس پلیس آگاهی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای منزل شدند و با هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در بازجوئی های پلیس به سرقت ۲ میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان در منطقه شرق شهر اصفهان اعتراف کردند .

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه مقادیر زیادی اموال مسروقه در مخفیگاه سارقان کشف شد به همشهریان توصیه کرد: از وسائل ایمنی منزل از قبیل نرده و دزدگیر و… استفاده کنید، قفل درب ورودی منزل را به حفاظ توپی مجهز کرده به نحوی که خارج از درب قرار نگیرد، از درب های آکاردئونی و ضد سرقت برای آپارتمان استفاده کنید، پنجره های مشرف به کوچه دارای حفاظ و نرده باشند، درب بالکن و پشت بام به قفلهای مطمئن و حفاظ مجهز باشد، در صورت مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک که بصورت بی هدف و گاهأ با چند سرنشین مبادرت به دیدزنی از منزل می کنند با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا