بیان میان‌برهای زندگی در سلسله نشست های “چهل چراغ”

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

 

بیان میان‌برهای زندگی در سلسله نشست های “چهل چراغ”

سلسله نشست های “چهل چراغ” با محوریت معرفی و شناخت میان برهای زندگی از تولد تا هفتاد سالگی در ایام ماه رمضان برگزار می شود.

سلسله نشست های “چهل چراغ” همچون سال های گذشته با هدف تحکیم بنیان خانواده و ارائه مهارت های فردی و اجتماعی در زمینه رشد و ارتقاء شخصیت افراد از سوی مرکز تخصصی خانواده، معاونت اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و شهرداری منطقه ۳ اصفهان، برنامه ریزی شده است.

در دو سال اخیر رویکرد اجرایی این نشست ها از ارائه صرف مباحث آموزشی به سمت برگزاری یک ویژه برنامه آموزشی، تفریحی تغییر جهت داده و تلاش بر این بوده تا در هر جلسه در کنار ارائه جامع مباحث با بهترین کیفیت، به ایجاد موقعیت های شاد و نشاط آور نیز پرداخته شود.

معرفی و شناخت میان‌برهای زندگی از  تولد تا هفتاد سالگی موضوع محوری این نشست ها بوده که در ۷ دهه زندگی از دهه اول تا دهه ۷۰ در ۷ بُعد تربیتی از جمله اخلاقی، اجتماعی، جنسی، معنوی و … بررسی می شود.

این سلسله نشست ها با حضور دکتر محمدرضا عابدی عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان و دکتر راضیه ایزدی از اساتید برجسته حوزه خانواده از تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه تا ۱۳ خردادماه به مدت  ۱۴ روز  در تالار ادب برگزار می شود.

ورود در این نشست ها برای عموم شهروندان آزاد و رایگان بوده که علاقه مندان می توانند هر روز ساعت ۱۳ به محل تالار ادب واقع در خیابان باغ گلدسته، بلوار هشت بهشت مراجعه کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا