توقیف وانت پیکان با ۴۵۷ کیلو گرم تریاک در شهرضا

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

توقیف وانت پیکان با ۴۵۷ کیلو گرم تریاک در شهرضا

فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار ۴۵۷ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سردار “مهدی معصوم بیگی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک باند حرفه ای از سوداگران مرگ در حال انتقال محموله ای از شرق کشور به استان اصفهان هستند، بلافاصله یک تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران یک دستگاه سواری پژو پارس و یک سواری ۴۰۵ که راه پاکن و اسکورت وانت پیکان بودند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف کردند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه خودروی وانت پیکان نیز که حامل محموله افیونی بود دقایقی بعد شناسایی و توقیف شد، بیان داشت: در بازرسی از این خودرو مقدار ۴۵۷ کیلو گرم تریاک که در اتاق بار جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این عملیات ۸ سوداگر حرفه ای مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار معصوم بیگی در پایان از ادامه طرح های عملیاتی پلیس اصفهان در مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی و قوه قضائیه با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می کنند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهند داد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا