در ماه مبارک رمضان پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر تا ساعت ۲۴ باز است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

در ماه مبارک رمضان

پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر تا ساعت ۲۴ باز است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از سرویس دهی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر تا ساعت ۲۴ در ماه مبارک رمضان خبر داد و اعلام کرد: شرکت اتوبوسرانی اصفهان نیز در اوقات منتهی به اذان ظهر و مغرب، تعداد ناوگان خود را تقویت می‌کند تا در این ایام سرویس دهی بهتری به شهروندان داشته باشد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علیرضا صلواتی اظهار کرد: هر ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، حجم ترافیک عصرگاهی افزایش می‌یابد، زیرا شمار بسیاری از شهروندان قصد دارند تا قبل از اذان مغرب خود را به مقصد برسانند و همین امر تمرکز حجم ترافیک در ساعات خاصی از روز را افزایش می دهد.

وی افزود: در این راستا ناوگان اتوبوسرانی در اوقات منتهی به اذان ظهر و مغرب تعداد ناوگان خود را تقویت می‌کند تا خدمات بهتری به شهروندان ارایه دهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: در این ایام همچنین پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر تا ساعت ۲۴ باز است و پلیس راهور نیز در اوقات اوج ترافیک، نیروهای خود را افزایش داده و تدابیر خاصی را برای کنترل وضعیت ترافیکی اعمال می کند.

وی یادآور شد: در شب های قدر نیز اتوبوسرانی اصفهان به منظور جابه جایی شهروندان به مکان های برگزاری مراسم لیالی قدر، سرویس دهی های ویژه ای از میادین اصلی شهر انجام خواهد داد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا