سرمربی تراکتورسازی با تیم ترکیه ای قرارداد بست

ارک خبر- سرمربی فصل گذشته تیم تراکتورسازی، هدایت تیم «کایسری اسپور» ترکیه را برای فصل آینده لیگ این کشور برعهده گرفت.
سرمربی تراکتورسازی با تیم ترکیه ای قرارداد بست
به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، ارطغرول ساغلام که فصل گذشته جانشین یحیی گل‌محمدی در تیم تراکتورسازی شده بود، به عنوان سرمربی هدایت این تیم را در ۱۰ بازی لیگ برتر و ۶ بازی در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بر عهده داشت.
باشگاه تراکتورسازی تبریز برای فصل آینده لیگ برتر نیز با ساغلام وارد مذاکره شده بود و وی نیز برای پاسخ به پیشنهاد این باشگاه از مسوولان تیم فرصت خواسته بود، ولی در بازگشت به ترکیه از تصمیم خود برای حضور در تیم تراکتورسازی منصرف شد.
ساغلام که پیش از این قهرمانی لیگ برتر باشگاه های ترکیه را با تیم «بورسا اسپور» در سال ۲۰۱۰ تجربه کرده است، این بار با باشگاه «کایسری اسپور» قرارداد سه ساله بست.
تیم «کایسری اسپور» در میانه های جدول فصل تمام شده لیگ برتر باشگاه های ترکیه قرار دارد و ساغلام امیدوار است با بهبود جایگاه این تیم در فصل آتی لیگ ترکیه بر شهرت و اعتبار خود بیافزاید.
تراکتورسازی در فصل گذشته با وجود تغییرات بر روی صندلی مربیان نتایج مطلوبی را کسب نکرد و در پایان مسابقات لیگ برتر، در رده دهم جدول جای گرفت.
این تیم پرطرفدار کشورمان در جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا نیز با قرار گرفتن در رده آخر گروه خود از این مسابقات حذف شد.
تراکتورسازی که به دلیل هواداران علاقه مند و دلسوز خود و با حضور ۸۰ هزار نفری آنان در ورزشگاه یادگار امام تبریز در سال های اخیر در سطح آسیا به شهرت دست یافته است، در فصل گذشته لیگ برتر باشگاه های کشور با سکانداری یحیی گلمحمدی در نیم فصل نخست و ارطغرل ساغلام در نیم فصل دوم نتوانست به نتایج مطلوبی دست یابد.
این تیم در فاصله حدود سه مانده به آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با مشکل واگذاری به بخش خصوصی نیز مواجه می باشد و آگهی مزایده آن هفته گذشته منتشر شد.
کسب نتایج ضعیف در فصل گذشته لیگ برتر باشگاه های کشور و جام باشگاه های آسیا از یک سو و تصمیم برای واگذاری آن به بخش خصوصی از سوی دیگر، هواداران میلیونی تراکتورسازی را در مورد آینده این تیم محبوب نگران کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا