ابهام در سرنوشت سربازان تراکتورسازی بعد از واگذاری به بخش خصوصی

ارک خبر- سربازان تراکتورسازی هنوز از آینده‌شان بعد از واگذاری باشگاه به بخش خصوصی بی‌خبر هستند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مزایده باشگاه تراکتورسازی از روز شنبه و با چاپ آگهی رسماً آغاز شده، این در حالی است که بیش از ۱۰ نفر در حال حاضر به عنوان سرباز در عناوین مختلف در باشگاه تراکتورسازی فعالیت دارند.

باشگاه تراکتورسازی زیر مجموعه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی است و به همین خاطر هم در سال‌های گذشته از حضور بازیکنان سرباز در تیم خود بهره می‌برد. این تیم امسال هم بازیکنانی مانند مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان، رضا شربتی و دانیال اسماعیلی‌فر را در نیم‌فصل به عنوان سرباز به تبریز آورد و همین موضوع هم باعث تحمیل انتقادات فراوان به سرخپوشان تبریزی شد.

حالا که بحث فروش سهام باشگاه تراکتورسازی مطرح شده، مشخص نیست که چه آینده‌ای در انتظار این بازیکنان سرباز قرار دارد. این بازیکنان حداقل یک سال دیگر هم از سربازی‌شان باقیمانده و حالا مشخص نیست که بعد از فروش سهام تراکتورسازی چه سرنوشتی خواهند داشت.

این بازیکنان خودشان هم در حال حاضر بلاتکلیف هستند و البته از آینده‌شان نگران. باشگاه هنوز چیزی در این خصوص به بازیکنان و اعضای سرباز تیم اعلام نکرده است.

شنیده می‌شود که اگر سهام تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شود، بازیکنان سرباز این تیم هم راهی فجر سپاسی شیراز خواهند شد. فجر سپاسی یکی دیگر تیم زیر مجموعه سپاه در فوتبال ایران است که در لیگ دسته یک فعالیت می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا