جشن فرزندان ممتاز خانواده کارکنان بهزیستی برگزار شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

جشن فرزندان ممتاز خانواده کارکنان بهزیستی برگزار شد

مراسم جشن سال تحصیلی فرزندان کارکنان بهزیستی استان اصفهان با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های آنان در سالن همایش کوثر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر مرضیه فرشاد حفظ استقلال ارزشی فرزندان کارکنان بهزیستی را، راهی موثر برای رسیدن به اهداف عالی برشمرد و افزود: فرزندان باید بدون وابستگی به پدر و مادر و با حفظ استقلال ارزشی بتوانند در آینده موثر باشند.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: هر خانواده شرایط منحصر به فرد خود را دارد؛ لذا تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که قوانینی کلی را دانسته و همراه فرزندان‌مان از آنها استفاده نماییم.

وی حفظ استقلال ارزشی فرزندان کارکنان بهزیستی را، راهی موثر برای رسیدن به اهداف عالی برشمرد و افزود: فرزندان باید بدون وابستگی به پدر و مادر و با حفظ استقلال ارزشی بتوانند در آینده موثر باشند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان برگزاری این نشست صمیمی و جشن را حاصل تلاش دانشجویان و دانش‌آموزان عنوان کرد و تصریح کرد: اگر تلاش و دانش‌اندوزی و کسب رتبه‌های برتر این عزیزان نبود؛ چنین نشست و جشنی برگزار نمی‌شد.

وی گفت: شایسته است والدین در موضوعات مختلف از مشورت با فرزندان خود نیز بهره ببرند و به یکدیگر کمک کنند تا بتوانند موانع زندگی را پشت سر بگذارند چرا که بروز یک مشکل خاص در هریک از اعضای خانواده به عنوان نشانه یا علامتی از اختلال در کارکرد کلی خانواده شناخته خواهد شد.

دکتر فرشاد با بیان اینکه، رفتار هر عضو خانواده کارکردی در جهت حفظ ثبات و ساختار خانواده دارد، خاطرنشان کرد: نقش فرزندان در خانواده و رفتار اعضای یک خانواده مانند اجزای یک سیستم به نحوی است که تعادل آن، خانواده را تنظیم و حفظ می‌کند.

وی افزود: در این صورت است که خانواده به سطح بالاتری از عملکرد و سلامت  می‌رسد و امکان رشد بیشتر آن به عنوان یک واحد جامع و اعضای آن به عنوان افراد مستقل فراهم می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در پایان با اشاره به تلاش مضاعف فرزندان کارکنان بهزیستی در بدست آوردن مدارج علمی، یادآور شد: تلاش فرزندان در کسب این مدارج، احترام اجتماعی افراد خانواده نسبت به یکدیگر را در بالاترین سطح به نمایش می گذارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا