تامین آب با جدیت انجام می شود اما بحران آب بسیار شدید است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مهندس افضلی معاون بهره برداری شرکت در برنامه رادیو صدای ذوب آهن مطرح کرد :

تامین آب با جدیت انجام می شود اما بحران آب بسیار شدید است

مهندس افضلی معاون بهره برداری شرکت با حضور در استودیو ی رادیو صدای ذوب آهن در مدیریت روابط عمومی ، پاسخگوی سوالات مجری برنامه و همکارانی بود که سوالات خود را به صورت پیام صوتی یا پیامک ارائه نمودند .

مهندس افضلی از تلاشگران ذوب آهن که با همت خود ، شرایط کارخانه را بهبود دادند قدردانی نمود و گفت : ذوب آهن شرایط خوبی پیدا کرده اما هنوز برای بهبود امور ، کارهای بسیاری باید انجام شود که همت همگان را می طلبد .

 وی در خصوص شرایط تولید در سال جاری گفت : میانگین تولید بخش های کوره بلند و فولادسازی نشان می دهد که امسال می توانیم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارتن تولید برسیم . تولید کوره بلند امروز ۸۱۰۰ تن بود که رقم بسیار خوبی محسوب می شود . تولید فولادسازی بین ۷۱۰۰ تا ۷۲۰۰ تن بود که از امروز به ۷۷۰۰ تا ۷۸۰۰ تن می رسیم .

مهندس افضلی در پاسخ به سوالی در خصوص طولانی شدن پروژه توسعه نورد ۶۵۰ و تولید ریل گفت : این پروژه به خوبی انجام شد و محصولات متنوعی در این کارگاه تولید می شود . ریل تنها یک محصول این کارگاه است که شرایط تولید آن بسیار متفاوت است و رسیدن به کیفیت مورد نظر زمان بر می باشد . خوشبختانه هم اکنون ریل ذوب آهن توسط راه آهن تایید شده و به زودی اولین محموله ارسال می گردد .

معاون بهره برداری در پاسخ به سوالی در خصوص ضرورت راه اندازی کوره شماره یک ، گفت : این کوره برای تولید چدن راه اندازی می شود . هم اکنون چدن بازار خوبی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است .

مهندس افضلی تصریح کرد : ذوب آهن اقدامات گسترده ای در زمینه کاهش مصرف آب و همچنین تامین آب انجام داده و بسیاری اقدامات نیز در حال انجام است اما باید دقت کنیم که بحران آب به حدی جدی و شدید است که عبارت « آب نیست» را به وضوح مشاهده می کنیم . در این شرایط تمام کارکنان در محل کار و حتی در منزل باید در صرفه جویی این ماده حیاتی نهایت همت را به کار برند .

قسمت پیوست‌ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا