کارشکنی های ترامپ در مورد برجام فضاسازی پوچ است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

استاندار اصفهان:

کارشکنی های ترامپ در مورد برجام فضاسازی پوچ است

 استاندار اصفهان گفت: دشمنی ها و کارشکنی های رئیس جمهوری آمریکا در زمینه برجام، همانند همه اقدامات قبلی وی نوعی فضا سازی پوچ و توخالی است.

به گزارش ارک خبربه نقل ازایرنا،محسن مهرعلیزاده شامگاه سه شنبه در آیین بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: نقض پیمان و معاهده بین المللی توسط آمریکا، عدم پایبندی این کشور به معاهدات بین المللی را نشان می دهد.
وی افزود: اقدامات رئیس جمهوری آمریکا، لحظه به لحظه از ارزش و اعتبار بین المللی این کشور در اذهان آحاد ملت های جهان می کاهد .
استاندار اصفهان با اشاره به جنگ روانی رئیس جمهور آمریکا در مورد خروج این کشور از برجام گفت: مردم ایران هیچ ارزش و بهایی برای اینگونه تهدیدها و تبلیغ ها قائل نیستند و با ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار کشورمان رقم می‌زنند.
مهرعلیزاده با بیان اینکه دشمنان هر روز با ایجاد مشکل ها و مزاحمت ‌ها جدید می خواهند جلوی راه استقلال و آزادی و پیشرفت ملت ایران را بگیرند اما نتوانسه اند و در چهل سال گذشته جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های شگرف در ابعاد مختلف داشته است .
وی تصریح کرد: امروز جوانان ما در حیطه های علمی و عملی تضمین کننده رشد، ثبات و پایداری کشور در همه ابعاد هستند.
استاندار اصفهان با اشاره به تقارن چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی کارنامه پر افتخار مردم ایران و دانشگاه صنعتی اصفهان با کارنامه‌ای درخشان مایه مباهات هر ایرانی است.
وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان امروز در اوج بلوغ و تکامل خود قرار دارد، گفت: سرمایه های فکری، خلاقیت، وطن پرستی و پشتکار مردم و جوانان ایرانی، سرمایه اصلی کشورمان است که به آن افتخار می کنیم.
رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان هم در این مراسم گفت: با تلاش و مجاهدت دانشگاهیان و حمایت و همدلی مسئولان کشور می‌توان به قله‌های علمی و فناوری در افق ۱۴۰۴ دست پیدا کرد.
سید محمود مدرس هاشمی اظهار داشت: نهال این دانشگاه از ابتدای انقلاب شکل گرفت و با تلاش و کوشش در دوران انقلاب و پس‌ازآن همراه بوده است.
وی با بیان اینکه رتبه علمی کشور شانزدهم جهان و اول منطقه‌ای است، گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان با تلاش همه دانشگاهیان و مسئولان کشور به دستاوردها و رتبه های علمی دست یافت.
رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان تأکید کرد: تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه‌های مختلف، سرآمدی چاپ مقالات در نشریات مختلف معتبر دنیا، دستیابی به فناوری‌هایی مانند زیردریایی، رادار، تأسیس اولین پارک علمی و فناوری تنها بخشی از دستاوردهای موفقیت‌آمیز این سال‌هاست.
وی گفت: با تلاش و مجاهدت بیشتر دانشگاهیان و حمایت و همدلی مسئولان کشور، دانشگاه صنعتی اصفهان در آغاز دهه پنجم فعالیت خود می‌تواند به قله‌های دانش و فناوری و جایگاه‌های بالاتر در برنامه های ترسیم شده در افق ۱۴۰۴ دست یابد.
همزمان با برگزاری مراسم چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه صنعتی اصفهان، از مدیران این دانشگاه در ادوار مختلف، ۱۶ نفر از اساتید نمونه، پنج نفر از پژوهشگران نمونه کشوری، هفت نفر از پژوهشگران نمونه و همکاران صنعتی این دانشگاه تجلیل بعمل آمد.
همچنین همزمان با گرامیداشت سالگرد تاسیس دانشگاه صنعتی اصفهان ۲ طرح عمرانی -آموزشی در این مرکز علمی به بهره برداری رسید و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشکده ها و پژوهشکده های این دانشگاه نیز گشایش یافت.
این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگران این دانشگاه در پیشبرد مرزهای دانش و تجاری سازی یافته های پژوهشی برپا شده است.
دانشگاه صنعتی اصفهان با حدود ۵۰۰ عضو هیأت علمی و ۱۱ هزار دانشجو در سه حوزه فنی و مهندسی، علوم پایه و کشاورزی و منابع طبیعی در ۱۴ دانشکده و هشت پژوهشکده، یکی از دانشگاه های برتر کشور محسوب می شود،این دانشگاه فعالیت خود را از سال ۱۳۵۶ آغاز کرد.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به منظور افتتاح چند طرح دانشگاهی، دیدار با مسئولان استان، دانشگاه ها و مدیران شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و همچنین حضور در مراسم چهلمین سال تاسیس دانشگاه صنعتی اصفهان، روز سه شنبه وارد این شهر شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا