ضرورت بهره مندی دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه ای از تجهیزات کارگاههای مهارتی مراکز آموزش فنی و حرفه ای

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس:

ضرورت بهره مندی دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه ای از تجهیزات کارگاههای مهارتی مراکز آموزش فنی و حرفه ای

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، ابوطالب جلالی مدیر کل استان و فریده روشن رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا شهر اصفهان با دکتر ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدا ابوطالب جلالی ضمن تشریح برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به نقش مهارت آموزی در ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان مباحثی را بیان نمود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در خصوص حمایت ویژه از بخش غیردولتی با هدف رفع مشکلات آموزش و اشتغال جوانان جویای بکار افزود: حمایت از شرکای مهارتی کارآفرین مستقر در مجموعه و شناسایی فرصت های پنهان مهارتی کسب و کار و تدبیر در تغییر نگرش برنامه های آتی سازمان مبنی بر تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد توسط ظرفیت های بخش غیردولتی منجر به جذب افراد مستعد و جهت دار کردن ایده ها و خلاقیت ها می شود.

جلالی در خصوص واگذاری امکانات و فراهم نمودن شرایط برای فعالیت بخش غیردولتی گفت: این بخش برای ایجاد اشتغال پایدار جوانان جویای بکار کارآمد است.

وی در خصوص مشکلات شرق اصفهان بیان داشت: تیم کارشناسی تعیین شده برای توانمندسازی نیروی انسانی در کارگروه اشتغال مطرح و نتیجه برای تصمیم گیری به مجلس ارائه خواهد شد.

در ادامه تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن ابراز خرسندی، بهره مندی دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه ای از تجهیزات کارگاههای مهارتی مراکز آموزش فنی و حرفه ای را مهم دانست و افزود: مشکلات دانشجویان دانشگاههای علمی کاربردی را از طریق مجلس مرتفع خواهیم نمود.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا