شعرباف خبر داد: اخذ مجوز فروش اوراق مشارکت خط دو مترو تا پایان خردادماه

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

هوای پاک، آسمان آبی

شعرباف خبر داد: اخذ مجوز فروش اوراق مشارکت خط دو مترو تا پایان خردادماه

مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: مجوز فروش اوراق مشارکت خط دو مترو را باید در اردیبهشت ماه دریافت کنیم، اما تا زمانی که منابع آن در اختیار قطار شهری قرار گیرد کمی زمان می‌برد.

ارک خبربه نقل ازایمنا:جواد شعرباف در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: با تلاش بسیار زیاد شهرداری اصفهان ساعات پایانی روز دوشنبه ۲۸ اسفند ۹۶ مجوز اوراق مشارکت خط دو مترو از بانک مرکزی صادر شد که برای تثبیت فروش اوراق همان شب مبلغ را خریداری و در حال حاضر اقدامات این کار در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به اینکه این تاریخ، زمان مناسبی برای انتشار اوراق مشارکت نبود، بخش کمی از اوراق فروش رفت و قرار شد برای انتشار مجدد مابقی اوراق، فرصتی دوباره تعیین شود.

مشاور عالی شهردار اصفهان با بیان اینکه گزارش را باید تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه به بانک مرکزی ارائه دهیم و فرصت دوباره انتشار اوراق را در اردیبهشت یا خرداد ماه دریافت کنیم، تصریح کرد: باید در اردیبهشت ماه مجوز فروش را گرفت، اما تا زمانی که منابع آن در اختیار قطار شهری قرار گیرد کمی زمان می‌برد، بنابراین احتمال دارد دریافت مجوز انتشار اوراق مشارکت در خردادماه دریافت شود.

مشاور عالی شهردار اصفهان تأکید کرد: در حال حاضر بانک شهر، بانک عامل است، اما اگر مشکلاتی به وجود آید، ممکن است بانک عامل را تغییر دهیم، البته بانک شهر همیشه همراهی خوبی با قطار شهری داشته و وام‌های خوبی در اختیار سازمان قطارشهری گذاشته است.

شعرباف اضافه کرد: تجربه خوبی از همکاری با بانک شهر داریم و مدیریت بانک شهر اصفهان با پروژه قطار شهری بسیار همراه است بنابراین امیدواریم در این مسیر مشکلی به وجود نیاید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا