برگزاری “جشن بهار” با محوریت زمین پاک

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

برگزاری “جشن بهار” با محوریت زمین پاک

جشن بهار به مناسبت روز جهانی زمین پاک در مکان های باغ فدک، گذر فرهنگی چهارباغ و مجموعه تفریحی صفه برگزار می شود.

سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از سوم تا نهم اردیبهشت ماه ویژه برنامه های هفته فرهنگی اصفهان را با شعار “شهری که دوستش دارم” در نقاط مختلف شهر ویژه عموم شهروندان برگزار می کند.

“جشن بهار” یکی از ویژه برنامه های هفته فرهنگی اصفهان است که به مناسبت روز جهانی زمین پاک با شعار “نه به پلاستیک”، دوم اردیبهشت ماه در باغ فدک، گذر فرهنگی چهارباغ و مجموعه تفریحی صفه برگزار می شود.

باغ فدک روز یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ میزبان ۲۰۰ دانش آموز از مدارس اصفهان است که در ابتدا به پاکسازی فضای باغ می پردازند و پس از آن در جشن زمین پاک حضور می یابند.

گذر فرهنگی چهارباغ نیز به عنوان دومین مکان از ساعت ۱۵ تا ۱۷ میزبان عموم شهروندان است تا بر روی سازه ای که از سوی سازمان خدمات شهری نصب شده با محوریت زمین پاک نقاشی کشیده و از نمایشگاه روزنامه دیواری های منتخب مدارس پیرامون “نه به پلاستیک” دیدن کنند.

پاکسازی منطقه کوه صفه با همکاری سمن ها و شهروندان و قراردادن کیسه های زباله جمع آوری شده در محل اجتماعات صفه جهت آگاهی بخشیدن به شهروندان به منظور جلوگیری از استفاده کمتر از پلاستیک و در انتها برگزاری جشن با بخش های موسیقی، استندآپ، آکروبات و … از جمله برنامه های مجموعه تفریحی صفه در جشن بهار است.

لازم به ذکر است؛ برنامه “جشن بهار” به منظورآگاهی بخشیدن به شهروندان در روز زمین پاک و یادآوری جهت استفاده کمتر از پلاستیک، در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه از شمال شهر آغاز شده و تا جنوب شهر ادامه می یابد تا تمامی شهروندان شهر در این امر حضور داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا