​سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی و دبیر ستاد گرامیداشت هفته کارگر اصفهان برنامه های پیش بینی شده هفته کارگر سال جاری را اعلام کرد.

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

​سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی و دبیر ستاد گرامیداشت هفته کارگر اصفهان برنامه های پیش بینی شده هفته کارگر سال جاری را اعلام کرد.
منصوره سلیمانزاده در این جلسه با بیان اینکه از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت هفته کارگر نامگذاری شده گفت:برنامه های گرامیداشت هفته کارگر با حضور جامعه کار و تولید تعاون به ویژه کارگران واحدهای اقتصادی صبح روز چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ماه مصادف با اولین روز هفته کارگر در مراسم تجدید میثاق با شهدای کارگر در گلستان شهدا آغاز خواهد شد.
وی افزود: دیدار با آیت ا… طباطبایی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان به منظور تبیین درخواستها و مسایل مهم حوزه کارگری و کارفرمایی انجام خواهد شد.
سلیمانزاده با بیان اینکه کارگران به صورت منسجم در نماز جمعه ۷ اردیبهشت ماه شرکت خواهند کرد گفت: سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان در این روز توسط مهندس محسن نیرومند مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان اصفهان انجام خواهد شد.
دبیر ستاد هفته کارگر ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده توسط کمیته داوری از ۸ نفر کارگر نمونه فردی و ۳ گروه کار نمونه که دارای ثبت اختراع بوده و یا فعالیت و اقدامات آنها منجر به بومی سازی تولیدات، صرفه جویی مالی، افزایش صادرات، ایجاد خلاقیت و نوآوری شده تجلیل خواهد شد.
این مقام مسئول همچنین گفت: در برنامه تجلیل از کارگران برتر که ۸ اردیبهشت ماه در سالن اتاق بازرگانی اصفهان برگزار خواهد شد؛ از ۵ واحد کارگری فعال در حوزه فرهنگی و رفاهی کارگران، ۱۲ نفر از برترین های مسابقات قرآنی کارگری، ۳خانه بهداشت نمونه کارگری و ۳ نفر از بهبان ها و همچنین زنان کارگر سرپرست و ۳ نفر از برترین های جشنواره شعر کارگری و ۳ نفر از برترین های جشنواره عکس کارگری خانواده تجلیل خواهد شد.
سلیمانزاده با اشاره به اینکه دیدار کارگران نمونه کشور با رهبر معظم انقلاب نیز در حال پیگیری است، افزود: در صورت قطعی شدن این دیدار، شماری از کارگران استان اصفهان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.
سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزاری حداقل ۳۰ همایش در اصفهان و دیگر شهرستانها را از دیگر برنامه های هفته کار و کارگر در استان اصفهان اعلام کرد. ​

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا