پیش‌بینی برنامه‌های متنوع فرهنگی در هفته اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

نوروزی در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» خبرداد:

پیش‌بینی برنامه‌های متنوع فرهنگی در هفته اصفهان

شهردار اصفهان گفت: در هفته فرهنگی اصفهان اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و سینمایی در سطح شهر برنامه ریزی شده است.

به گزارش ارک خبربه نقل ازایمنا:قدرت الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» گفت: هفته فرهنگی اصفهان از سوم تا نهم اردیبهشت با اجرای برنامه‌های مختلف به منظور افزایش شادی و نشاط اجتماعی، معرفی هر چه بیشتر و بهتر شهر اصفهان و توسعه گردشگری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ۱۸ تا ۲۵ فروردین ماه نیز هفته فرهنگی اصفهان در پاریس برگزار شد، تصریح کرد: در این هفته فرهنگی ۳۸ عنوان برنامه در زمینه‌های فرهنگی و هنری اجرا شد و توانست زیبایی‌ها و هنر شهر اصفهان را در پاریس معرفی کند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تداوم این قبیل برنامه ها می تواند در معرفی اصفهان و مردم خونگرم و مهمان نواز آن همچنین در جذب گردشگران مؤثر باشد.

نوروزی با اشاره تحقق قول مدیریت شهری اصفهان در خصوص راه اندازی کامل خط یک قطار شهری تا پایان سال ۹۶، اظهارکرد: در حال حاضر خط یک قطار شهری اصفهان به طور کامل در اختیار شهروندان قرار گرفته از این رو انتظار می‌رود شهروندان رفت و آمدهای درون شهری خود را با این وسیله نقلیه ایمن، مناسب، پاک و ارزان قیمت انجام دهند تا هم از آلودگی های هوا کاسته شود و هم ترافیک کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی خط دوم قطار شهری اصفهان نیز آغاز شده که امیدواریم بتواند مسیر خود را به خوبی طی کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه طبق نظرسنجی‌های انجام شده در ایام نوروز امسال، مسافران نوروزی از برنامه‌ها و خدمات ارایه شده به مسافران نوروزی اعلام رضایتمندی کردند، ادامه داد: نظرسنجی‌های انجام شده نشان داد مردم و مسئولان شهرداری اصفهان به خوبی از گردشگران میزبانی کردند.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال ۹۷ نیز شهرداری اصفهان با ارایه خدمات بیشتر رضایت حداکثری شهروندان را جلب کند تا شاهد شهری آباد و بهتر از گذشته باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا