اصلاح امور به نفع مردم هدف دولت است

ارک خبر- معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به استان با بیان اینکه مردم استان با آگاهی و شعور آماده استقبال پرشور هستند، گفت: اصلاح امور به نفع مردم از اهداف دولت تدبیر و امید است.
اصلاح امور به نفع مردم هدف دولت است
رحیم شهرتی فر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در شرایط ویژه داخلی و خارجی قرار داریم و تبلیغات و هجمه های زیادی علیه دولت وجود دارد.
وی با بیان اینکه وضعیت کشور در مقایسه با سال های گذشته بسیار مطلوب شده است، افزود: در عین حال تبلیغات نادرست باعث ایجاد نگرانی در جامعه شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروز با توجه به امکانات فضای مجازی متاسفانه شدت حملات به دولت و بهره گیری مخالفان از آن زیاد شده است، گفت: البته چالش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هم وجود دارد و گاهی آن چنان که باید نتوانسته ایم آنها را در جامعه مطرح کنیم.
شهرتی فر همچنین با اشاره به نوسانات نرخ ارز و تبلیغات منفی مخالفان دولت به این مساله ابراز کرد: برغم افزایش قیمت ارزهای خارجی، مسافرت های خارجی بویژه در ایام عید نیز رشد داشت.
شهرتی فر، مقاومت عزتمندانه را تنها راه مقابله با دشمنان دانست و افزود: این روش بهترین و منطقی ترین روش است.
وی با بیان اینکه اکنون دشمنان منطقه جری تر و فعال تر شده اند، گفت: هر چقدر فشار خارجی بیشتر می شود انسجام داخلی نیز افزایش می یابد.
وی با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری و حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های رای خاطرنشان کرد: از جمله مواردی که موجب کنترل فشارهای بین المللی می شود، حضور پرشکوه مردم در کنار نظام و انقلاب است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، حضور گسترده مردم در استقبال از ریاست جمهوری را نشانگر وحدت و همدلی داخلی عنوان کرد که بازتاب خارجی نیز دارد و افزود: باید با استقبال باشکوه از رییس جمهوری ضمن کمک به امنیت و اقتدار ملی، توطئه دشمنان را نیز خنثی کنیم.
شهرتی فر با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی با استقبال از ریاست جمهوری باید الگویی برای سایر استان ها باشد، گفت: برخی بر این باورند وعده های ریاست جمهوری محقق نشده است در حالی که یکی از این وعده ها، احیای دریاچه ارومیه بود که برغم کاهش بارندگی در حالت تثبیت و احیا قرار دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: در سفر رییس جمهوری دو اتفاق همزمان می افتد که یکی استقبال باشکوه و دیگری افتتاح رسمی رویداد تبریز ۲۰۱۸ است و ما باید از این سفر برای حل مشکلات استان به نحو احسن استفاده کنیم.
وی،احیای دریاچه ارومیه را اولویت دارترین طرح دولت تدبیر و امید دانست.
شهرتی فر همچنین از اختصاص ۱۱۰ درصدی اعتبار برای راه آهن تبریز – میانه در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: با اتمام این طرح تا پایان سال ۹۸ حدود هفت ساعت از مسیر تبریز به تهران کاسته می شود.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی برخی ها مرتب می گویند وعده های رییس جمهوری عملی نشده است در حالی که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شرایط فرهنگی و هنری استان بهبود یافته و فضای شادی ایجاد شده است.
شهرتی فر با اشاره به تاسیس ‘بنیاد فرهنگ،هنر و ادب آذربایجان’ به عنوان نماد تحقق وعده رییس جمهوری در دوره انتخابات برای حمایت از فرهنگ و ادبیات محلی اظهار کرد: در جریان سفر ریاست جمهوری از کتاب ترکی ‘درست بنویسیم’ که توسط زبده ترین اساتید زبان شناسی و ادبیات در بنیاد تدوین شده است، رونمایی می شود.
رییس جمهوری کشورمان سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برای شرکت در آیین رسمی رویداد بین المللی ‘تبریز ۲۰۱۸’ و نیز دور دوم سفرهای استانی به تبریز سفر می کند.

دکمه بازگشت به بالا