حضور خیران سلامت در آذربایجان شرقی چشمگیر است

ارک خبر- استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور خیران سلامت در آذربایجان شرقی چشمگیر است. مثلا بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی در تبریز را یکی از خیران احداث می کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، مجید خدابخش ظهر امروز پنج شنبه در مراسم گرامی ‌داشت هفتادمین سال تأسیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: بیمارستان ۵۴۰ تخت ‌خوابی کودکان توسط مردانی‌آذر در حال احداث است که نمونه یکی از اقدامات و همکاری خیریان شهر اولین‌ها هستند.

وی سپس با بیان اینکه در استان آذربایجان شرقی انقلابی در حوزه بیمارستان‌سازی و ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی روی داده است، گفت: حوزه سلامت یکی از شاه ‌بیت‌های خدمات دولت تدبیر و امید است.

خدابخش همچنین با بیان اینکه تحول در توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی استان را شاهد هستیم، افزود: امروز تبریز به‌عنوان مرکزیت حوزه درمان و سلامت در شمال‌غرب کشور شناخته می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه موضوع سلامت اهمیت ویژه‌ای دارد که باید فرهنگ‌ سازی شود، گفت: در تعطیلات عید نوروز که به روزهای شیرین تلقی می‌شود با ۴۰ هزار مجروح ناشی از تصادفات روبه‌رو شدیم که برابر با یک جنگ است.

گفتنی است مراسم گرامی ‌داشت هفتادمین سال تأسیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نائب رئیس اول مجلس برگزار شد.

سید حسن قاضی‌زاده وزیر بهداشت همزمان با فرارسیدن هفته سلامت به‌منظور افتتاح و بازدید از پروژه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی، وارد تبریز شده است.

دکمه بازگشت به بالا