شهردار اصفهان در دیدار با استاندار: درختان کهنسال، هویت باغ شهر اصفهان است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهردار اصفهان در دیدار با استاندار: درختان کهنسال، هویت باغ شهر اصفهان است

شهردار اصفهان به لزوم بازنگری در طرح تفصیلی شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: برای این امر ضروری است اداره کل راه‌ و شهرسازی هر چه زودتر بازنگری این طرح را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،  قدرت‌الله نوروزی در دیدار تیم مدیریت شهری با استاندار اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری جلسات متوالی تیم مدیریت شهری با استاندار در پیشبرد امور و بهبود فعالیت های شهرداری تأثیر بسزایی دارد، اظهار کرد: بدون شک مدیریت شهری برای حل مشکلات در بخش‌هایی مانند مترو، برخی پروژه های نیمه تمام مانند سالن اجلاس، کمیسیون ماده ۵ و حلقه چهارم ترافیکی به حمایت و دیدگاه های مدیریت کلان استان نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج هزار هکتار فضای سبز در شهر اصفهان وجود دارد که سه هزار هکتار آن در اختیار شهرداری است، اضافه کرد: باید توجه داشت که بخشی از فضای سبز شهر اصفهان به ویژه درختان کهنسال هویت باغ شهر اصفهان است و پژمرده شدن آنها بسیار برای آینده اصفهان خطرناک است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ضروری است که فضای سبز اصفهان پس از تامین آب شرب در اولویت تخصیص آب قرار گیرد، گفت: در این راستا شهرداری اصفهان دغدغه زیادی در زمینه صرفه جویی در مصرف آب دارد و همکاری های لازم را خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا