تیم والیبال ایران به سختی از سد بوسنی گذشت

ارک خبر- ‌تیم ملی والیبال نشسته ایران در یک بازی نفس گیر توانست ۳ بر ۲ از سد تیم بوسنی و هرزگوین عبور کند.
تیم والیبال ایران به سختی از سد بوسنی گذشت
به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال نشسته ایران عصر جمعه از ‌ساعت ١٨ به مصاف تیم قدرتمند بوسنی و هرزگوین رفت و در نهایت سه بر دو این تیم را شکست داد.
تیم ایران ابتدا در ست اول ٢۵ بر ٢٢ نتیجه را واگذار کرد و در ادامه با توجه به تذکرات سرمربی تیم و بالا بودن انگیزه بازیکنان، توانست در ست های دوم، ‌سوم به ترتیب ٢۵ بر ١٧، ٢۵ بر ١٩، تیم بوسنی را شکست د‌هد، ولی در ست چهارم دوباره تیم بوسنی ٢۵ بر ٢٢ پیش افتاد تا این دیدار به ست پنجم کشیده شود .
در ست آخر تیم ایران ١۵ بر ١٢ کار را تمام و دومین پیروزی خود در این دوره از رقابت ها را کسب کرد.
در دیگر بازی های امروز، تیم ملی والیبال نشسته اوکراین به مصاف تیم آمریکا رفت و در سه ست متوالی به ترتیب ٢۵ بر ١٨ ، ‌٢۵ بر ١۴ و ٢۵ بر ١٨ این تیم را شکست داد.
تیم والیبال نشسته روسیه هم در بازی دوم خود تیم آلمان را در سه ست متوالی به ترتیب ٢۵ بر ١٨ ، ‌٢۵ بر ٢٠ ، ‌٢۵ بر ١۵ شکست داد و اولین برد خود در این دور از مسابقات را بدست آورد.
تیم والیبال نشسته کشورمان فردا شنبه از ساعت ١٠ صبح مقابل تیم اوکراین صف آرایی می کند، تیم ‌آمریکا از ساعت ١۵ به مصاف تیم آلمان می رود و تیم بوسنی از ساعت ١٨ با تیم روسیه دیدار خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال نشسته تبریز با حضور ۶ تیم برتر جهان، متشکل از تیم های ایران، ‌روسیه، ‌آلمان، ‌اوکراین، ‌بوسنی هرزگوین، ‌آمریکا از سی ام فروردین ‌آغاز شده و تا چهارم اردیبهشت ادامه دارد.
این مسابقات در راستای رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ برگزار می شود.
تبریز در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب شده است.

دکمه بازگشت به بالا