اولین جشنواره عکاسی با رویکرد تبریز ۲۰۱۸ در تبریز برگزار می‌شود

ارک خبر- رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی گفت: اولین جشنواره عکاسی با رویکرد تبریز ۲۰۱۸ به میزبانی این دانشگاه در اردیبهشت ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

بخشعلی معصومی امروز در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: اولین جشنواره عکاسی دانشگاه پیام نور با رویکرد تبریز ۲۰۱۸ همزمان با برگزاری دومین همایش ملی گردشگری به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مراسم افتتاحیه جشنواره عکاسی ۱۶ اردیبهشت ماه خواهد بود، تصریح کرد: نمایشگاه آثار نیز از ۱۷ تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال‌جاری میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی یادآور شد: جشنواره عکاسی در سه سطح دانش‌آموزی، دانشجویی و آزاد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف دارد، یادآور شد: در همین راستا با تدوین برنامه‌های راهبردی و با توجه به دایر بودن رشته‌های هنر همچون عکاسی در پیام نور مرکز تبریز، اولین جشنواره عکاسی با نگاه ویژه به رویکرد تبریز ۲۰۱۸ به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود تا اینکه از ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه برای شناساندن جاذبه‌های گردشگری استان بهره لازم صورت گیرد.

معصومی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر توجه بیشتر به صنعت گردشگری به عنوان صنعتی درآمدزا در دنیا اذعان کرد: تبریز ۲۰۱۸ فرصت خوبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان و حتی کشورمان به گردشگران داخلی و خارجی است.

به گفته وی استان آذربایجان‌شرقی و در رأس آنها شهر تبریز به عنوان یکی از استان‌ها و شهرهای مستعد و با ظرفیت بالای گردشگری در کشور است و از این رو با سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی مناسب شاهد رشد و توسعه صنعت توریسم در این استان خواهیم شد.

دکمه بازگشت به بالا